![]() |
|
|
#41 |
|
VIP Lid
|
Over het algemeen ligt er met de kerst al redelijk veel sneeuw. Veel wintersportplezier!!
![]() |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Nieuw Lid
|
Pec Pod Snezkou
Hallo allemaal,
Wij gaan dit jaar voor de tweede keer naar Pec Pod Snezkou (met kerst, dus duimen dat er sneeuw ligt ).De eerste keer is ons erg goed bevallen. Zeer compact gebied met 11 pistes die je in 1 keer achter elkaar kunt skien. Je doet hier dan ongeveer anderhalf uur over. Favoriete piste: Hnìdý vrch Ik heb veel gelezen over de andere skigebieden, maar nog geen overtuigende redenen aangetroffen om niet weer naar Pec Pod te gaan. Hebben andere hier ook zulke goede ervaringen met Pec Pod? http://www.skipec.com/index.php?lang=3 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Forum Freak
|
Welkom op het forum Barrie, ik zie dat dit je eerste berichtje is, ik hoop dat er vele zullen volgen
Ik ben zelf in 2003 op vakantie geweest in Pec pod Snezkou, wij vonden het er ook heerlijk, alleen toen was er nog geen stoeltjeslift, dus alles bijna met ankers, dat vond ik toen wel vermoeiend, maar heb me kostelijk vermaakt. Nu (ik hier woon) gaan we meestal een dagje skiën in Janske Lazne, gewoon omdat het lekker dichtbij is en er ook verschillende afdalingen zijn van makkelijk tot moeilijk. Veel plezier in Pec, maar dat gaat vast wel weer lukken! |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nieuw Lid
|
Javor Piste overdag en 's avonds.
Ze staan in de fotogalerij: http://www.tsjechie.net/photopost/index.php |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo,
Ik las hier laats iets over het skigebied 'Pec pod Snìžkou', dat snowboarders de (stoeltjes)lift niet in mochten, klopt dat ? ik ga hier namelijk heen in februari 2007 met 3 andere snowboarders en zou toch wel erg balen zijn als dat waar was ... Heeft iemand nog verdere tips ? Alles is welkom ! Groetjes Elisa |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Nieuw Lid
|
stoeltjeslift
hallo elisa
wij gaan al een paar jaar naar pps onze kinderen snowboarden ook en die gaan gewoon de stoeltjeslift in dus ik zou me maar niet teveel zorgen maken het is er erg gezellig je zal je er zeker vermaken je kan met de bus naar janske lazne ( 20 min gratis ) daar neem je dan de nieuwe cabine lift volg de borden en dan kan je over de berg terug naar pps wij gaan zelf ook weer in feb van 24 2 tot 3 maart met 30 man de meesten komen ook uit den haag wie weet komen we elkaar tegen veel sneeuwplezier in pps groet rene ![]() |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nieuw Lid
|
Hee rene !
Ben blij om dat te horen .. Wat een leuk idee trouwens om dan met de bus naar ' Janske lanze ' te gaan en dan terug over de berg ! Ja klopt in die periode ben ik er ook , ja miss komen we elkaar nog tegen haha ! Dankjewel , jullie ook veel sneeuwplezier in pps ! Groetjes elisa |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij zijn ook een paar keer in PecPodSnezkow geweest en we vonden het een heel gezellig plaatsje.
Wij gingen op de terugweg keer door Polen. De wegen zijn minder, maar was best te doen. Keer weer wat anders. De pas Mala Upa van Tsjechië naar Polen moet dan wel begaanbaar zijn vanwege de sneeuw. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nieuw Lid
|
Internetcafe ' Pec pod Snezkou ' ??
Hallo,
over 3 dagen vertrekken wij richting Pec pod Snezkou. Echt onwijs veel zin in! Maar mijn vraag was, is er in de buurt een internetcafe? En zijn er nog leuke winkeltjes daar? Alvast bedankt! Groetjes Elisa |
|
|
|