|
|
#92 |
|
Lid
|
hoi Jeanette
Ja,ja het was ons vorig jaar zo goed bevallen,en hebben na heel heeeeel veel moeite nog 2 kamers kunnen reserveren in hotel praha. Wij gaan weer in de krokusvakantie. en jullie in het groene huis?????? gr Helmi ![]() |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Lid
|
Hoi helmi,
Wij gaan ook weer in de krokusvakantie, We hadden in mei 2006 geboekt voor het groene huis maar een maand geleden kregen we te horen dat er een overboeking was baaaalen dus. We kregen een optie aangeboden om naar een apartement te gaan, maar wij wilden in een hotel, in ieder geval is er een kamer voor ons geboekt in hotel Svaty Hubert 50 m van het groene huis vandaan. Ik ben pas gerust als we er zijn de boekings papieren hebben we al, maar ja, het blijft afwachten. Je ziet wel dat vroeg boeken nog geen garantie geeft of je dan een kamer hebt. Laat de sneeuw maar komen ik kijk iedere dag naar de weerberichten en de webcams. Gr Jeannette |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Lid
|
Hoi Jeanette
Dat hebben wij ook gehad,we hadden geboekt bij Tjechoreizen en kregen daarna ook een alternatief [wat veel duurder was]wij boos en hadden dat dus niet gedaan.Nu hebben we via Tribreizen geboekt hopelijk dat dat beter bevalt.Maar misschien zien we elkaar dit jaar wel,lijkt me leuk gr Helmi ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo,
Je bent vorig jaar ook in in Bozi dar geweest heb ik gelezen. Als je ski's huurt bij die Rolf krijgen de kinderen er dan een helm bij? Ik hoor graag van je het antwoord. Groeten, Ernst |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Lid
|
Hoi Ernst
Dat weet ik niet,wij hadden vorig jaar onze spullen in clinovec gehuurd en daar kreeg onze zoon idd een helm [p.s ga jij ook in de crokusvakantie] [en in welk hotel] Kun je bij rolf ook snowboards huren????? gr Helmi |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Pivonist
|
Jongens en meisjes, Bozi Dar betekent Godsgeschenk dus het is er altijd goed toeven, ook met sagerijnig personeel!
|
|
|
|
#98 | |
|
Lid
|
Citaat:
Bij Rolf kan je ook snowboards huren. Wij hebben bij Rolf gehuurd vorig jaar, en onze dochter had geen helm. Nu weet ik niet of hij helmen had. Misschien dat iemand anders het weet??? Gr Jeannette |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi..
Wij gaan dit jaar vanaf 19 feb tot 26 feb voor het eerst naar Bozi Dar. Aan de reacties te zien hier zal het daar erg goed te doen zijn en ik hoop het eigenlijk ook. Zoalng het weer meewerkt want het ziet er nu nog niet heel erg veel belovend uit . Wat zijn btw de reacties en be op skischool JPK? wij hebben hier een totaal pakket gehuurt met lessen ed. Grtjz Albert |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Volwaardig Lid
|
Overnachting
Ik heb voor dit jaar een keer rechtstreeks dus zonder reisbureau geboekt in Rokytnice en het komt gelukkig goed.
Er zijn altijd wel hotels/app./pensions die niet in de gidsen staan en die nog wel plaats hebben. Daarom heet Bozi Dar dus zo, omdat dat plaatsje bovenop de berg ligt, vandaar Godsgeschenk. Wij waren daar Kerst 2004 en toen was er sneeuwstorm bovenop de berg bij de douane en konden we haast niet skiën doordat't steeds sneeuwde. |
|
|
|