![]() |
|
|
#1 |
|
Legende
|
Tsjechen downloaden voornamelijk chat-software
bron : Prague Daily Monitor
http://www.praguemonitor.com/ctk/?st...50926i20070129 de tsjechen hebben in 2006 voornamelijk chat-software gedownload, eea gemeld bij de tsjechische download site www.slunecnice.cz er waren gemiddeld zo'n 900.000 bezoekers per maand te tellen. hier de top-10 van gedownloade software : downloads.JPG |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Forum Freak
|
Ik neem aan dat je hierbij de kleine kanttekening moet maken dat het alleen op die site is geweest?
![]() Want ik kan me best voorstellen dat er via 'andere' wegen meer gedownload is... ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
CZ Moderator
|
Waarschijnlijk downloaden Tsjechen, net als ieder ander land ter wereld, meer bestanden dan programma's. Dwz dat er meer muziek/films etc. wordt gedownload dan éénmalig een chatprogramma van internet te plukken.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze in Tsjechië niet aan illegaal downloaden van bestanden doen ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lid
|
Wat ook opvalt (en wat terug te zien is in de top 10 hier boven) is dat in Tsjechië voornamelijk ICQ als chat client gebruikt wordt...
Terwijl hier in Nederland hoofdzakelijk van MSN gebruik wordt gemaakt. Ik heb jaren geleden eens ICQ gedownload, op de 1 of andere manier vind ik ICQ maar niks ![]() Ik heb er gelukkig toch 'n aantal zover weten te krijgen ook gebruik te maken van MSN ![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Forum Freak
|
Ik gebruik nog eerder ICQ dan MSN, maar eigenlijk gebruik ik beide programma's zeer zelden. ICQ vooral om met mijn Poolse familie/maatjes te praten.
![]() |
|
|
|