|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#31 |
|
Super Lid
|
Dat ziet er inderdaad goed uit, vooral de ligging is denk ik prachtig.
Ik zou zeggen heel veel succes en geluk daar in Tsjechië.
|
|
|
|
#32 |
|
VIP Lid
|
Heel veel succes met de laatste werkzaamheden en ik hoop dat jullie veel gasten zullen kunnen verwelkomen.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Volwaardig Lid
|
bedankt voor jullie reacties
ik hoop dat we slagen in ons project. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Legende
|
Ik kom zeker nog eens langs, ik weet nu toch reeds waar het is.
|
|
|
#36 |
|
VIP Lid
|
Zowel de site als jullie aanpak ziet er fantastisch uit.
petje af veel succes, Hilde |
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
VIP Lid
|
Even op jullie site gekeken, wauw, dat ziet er mooi uit!! Heel veel succes verder.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Volwaardig Lid
|
Hallo luitjes,
We hebben met interesse jullie site en ervaringen bekeken/gelezen. Op dit moment zijn we al 4 maanden bezig om een huis te kopen in Andelka (35km noord van Liberec) en we hopen over 2 weken het koopcontract te kunnen tekenen. Dan verbouwen en t.z.t. zullen we zeker een keer bij jullie langs komen. Hebben jullie een goede en betrouwbare aannemer gevonden? Groetjes. Ben & Anita |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Lid
|
Biertje in Liberec?
Hoi hoi,
wat leuk die plannen van jullie!! Veel succes er mee. Ik kom zelf uit Liberec maar nu woon ik alweer 9 jaar in Rotterdam. Vorig jaar 4 maanden in Lbc gewoond, helaas zonder succes. Wie weet ooit een 2de poging? We zijn wel een week van 19.februari in CZ (bij Vysoke nad Jizerou - www.malyraj.com). Onze plan is op woensdag naar Liberec rijden en de familie bezoeken. Misschien kunnen we 's avonds even biertje doen? In de zomer zijn we er weer dus dat kan ook. Kunnen we ook jullie paradijs bezoeken. groetjes en misschien tot ziens, Ludka |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Volwaardig Lid
|
beste Ben en Anita,
Veel succes met jullie verbouwingen. Andelka is niet Zoooo heel ver weg van ons. Ik kan jullie helpen met aannemer vinden. De onze is heel goed geweest, wel af en toe wat discussies gehad over prijzen, maar kwaliteit van het werk vond ik wel in orde. Als jullie willen kan hij en misschien best ook andere firma's een offerte maken. In tsjechië altijd offertes laten maken!! Kan veel geld besparen. Neem maar contact met me op als je wil. Ja toen jij langsgekomen bent waren er denk ik enkel wat Oekrainers aan het werk van de bouwfirma. We hebben elkaar gemist, maar ik heb wel je briefje ontvangen. Bedankt de zomerfoto is nu niet echt van toepassing he. Kan iemand me zeggen hoe ik een foto kan plakken in een berichtje? Ik zal een wintersfeertje opsturen? Groetjes Karolina |
|
|
|