![]() |
|
|
#231 |
|
Moderator
|
Heb ik begrepen dat behalve de auto is verder niets aan de hand?
Belangrijk, want ik wil jullie, nog voordat de bladeren op onze bomen te bewonderen zijn en de vogels voor kleintjes gaan zorgen, even bezoeken. groeten van de buurman |
|
|
|
|
|
#232 |
|
Lid
|
bedankt
bedank voor de reakties, wijzelf zijn er met de schrik vanaf gekomen. groetjes
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
VIP Lid
|
Gelukkig dat jullie er goed vanaf zijn gekomen. Sterkte met de verdere afwisseling van de schade en bedankt voor de waarschuwing.
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Wat ik een beetje vreemd vind is dat de chauffer dus aan jou kenbaar maakt dat hij de auto niet meer onder controle had en dat hij tegen de politie zegt dat jij er bovenop bent gereden. Accepteer je dit dan zo maar????
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Lid
|
accepteren !!!!!
hallo sas, Ik zelf was natuurlijk woedend,maar mijn vrouwtje wilde geen verdere problemen en alles snel regelen.
Ik had geen getuigen iedereen is verder doorgereden. De wagen is snel verplaatst naar de zijkant van de baan, daar het ongeluk achter een bocht was gebeurt en het heel gevaarlijk was. Nog andere wagens gingen aan het schuiven. Onze eerste takelwagen kon ons daarom ook niet uit de gracht halen, we zijn met een kleine kraan uit de gracht gehaald. Ik had normaal wel foto´s kunnen nemen maar jij verwacht dit natuurlijk niet. Probeer als Belg maar eens duidelijk te maken dat deze tsjech alles in zijn voordeel vertelde en ik moeilijk nog kon bewijzen dat het niet zo was. Ik had wel geinformeerd bij mijn verzekering maar die zagen ook geen oplossing en alle schade wordt door de verzekering betaald. |
|
|
|
|
|
#238 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Ik vind het echt waar schandalig van die man. Gelukkig zijn er geen lichamelijke ongelukken gebeurd maar toch. En je verzekering betaald, maar zakt je no-claim dan niet?
Nou ik had het toch op een of andere manier, desnoods achteraf proberen te verhalen. Zal helemaal mooi worden. Maarja, voor mij makkelijk praten. |
|
|
|
|
|
#239 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
overal in europa ben je toch fout als je bij iemand achterop rijdt.? ps: ik heb hetzelfde meegemaakt en de rechter zei dat ik dan mijn snelheid maar moest aanpassen aan de situatie. dit is al meer dan 17 jr geleden maar nu denk ik dat hij wel gelijk heeft. |
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
Forum Freak
|
In Nederland is dat in ieder geval wel zo, als je achterop iemand rijdt is het altijd jou schuld, dat zal dus in Tjsechië ook wel zo zijn.
Neemt niet weg dat die kerel wel zat te liegen tegen de politie!! |
|
|
|