![]() |
|
|
#11 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
VIP Lid
|
Onze camping wensen:
*honden welkom (hondenpoep niet). *ruime plaatsen. *natuur, zodat stilte of vogel- cq kikkergeluiden tot de mogelijkheden behoren. *schoon sanitair. *basisregels duidelijk . *Het mag duidelijk zijn dat je niet in nederland bent. *prettige eigenaren (het gevoel hebben dat je welkom bent) *speelruimte voor onze meiden. *Cultuur en natuur op niet te grote afstand. *Nederlanders mag, mits ze iedereen met respect behandelen. *Geen discotoestanden , een life optreden van musicanten is wel prima. (maar hoeft niet elke dag). *brood op loopafstand verkrijgbaar. *zwemwater voor onze meiden (meer of zwembad) *zwemwater voor onze honden.Liefst een ondiepe beek om heerlijk doorheen te rennen, zonder overlast voor zwemmers. *Een restaurantje op niet meer dan een half uurtje afstand. Op loopafstand lijkt helemaal ideaal, maar geeft soms ook veel geluidsoverlast. *Af en toe zon is wel wenselijk. *Een goede kwaliteit-prijsverhouding. Voor ons redelijk eenvoudig met een redelijke prijs. *Voor onze jongste een schommel geeft extra punten *Voor de middelste mogelijkheden voor de jeugd om met elkaar op te trekken,(kampvuur, zwemmogelijkheden, ruimte om te .....ballen,vlotten kapen/maken etc,, etc.). Al een hele lijst. Maar er is altijd over te denken. Hilde |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
mijn camping
Mooi kampvuurtje, gitaarmuziek, natuur, rust en ruimte.
Eenvoudig sanitair is voldoende. Wandel en fietsgelegenheid. Misschien een klein, eenvoudig restaurantje op de camping of in de buurt voor een lekker maaltijd of een pivo. Voor het luxe een stroompaaltje. Dan ben ik helemaal blij |
|
|
|
|
|
#14 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Forum Freak
|
Alle dingen die wij belangrijk vinden op een camping zijn hier al wel genoemd, maar een restaurant op de camping hoeft van mij niet, wij maken daar geen gebruik van, we gaan liever iedere dag een restaurantje zoeken in de omgeving waar we dan zijn.
Verse broodjes 's morgens is zeer zeker een pré!! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Super Lid
|
Dank je spookycat.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Volwaardig Lid
|
Mijn camping waar ik het liefst zou heengaan zou er ongeveer zo uit moeten zien
* schoon sanitair, geen slot op de deur vind ik geen probleem, jeugd vindt dit wat minder * in een natuurlijke omgeving graag met zwemwater * graag een mix van nationaliteiten * restaurant is leuk, geen must, wel verse broodjes * gitaarmuziek is welkom (speelt mijn dochter en vriendin) geen disco binnen gehoorafstand * plaatsen graag ruim genoeg, niet met de haringen inelkaar * goede prijs kwaliteit verhouding. We waren in 2006 op een camping aan het lipnomeer. Omgeving was prachtig, de camping vreselijk, zie elders op dit forum. Groetjes Margriet |
|
|
|