![]() |
|
|
#21 |
|
VIP Lid
|
Tijdens mijn zoektocht naar een vakantiehuis ben ik ook vele bijzondere kastelen en monumenten tegengekomen.
Het breekt mijn hart als je ziet hoe slecht ze er soms aan toezijn. Als je dan iets koopt als pension/hotel etc,etc. Dan denk ik dat je een goede daad verricht zo`n pand te redden. Gelukkig hebben jullie je tot de Tsjechen gewend met de werkzaamheden. We kennen in Nederland toch ook het gevoel dat buitenlanders werk doen dat Nederlanders willen.(Poolse chauffeurs) Dus m.i. prima gedaan Hilde |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Moderator
|
Ik zie dat één van de gelukkige eigenaren van dit fraaie landhuis zich als lid van het forum aangemeld heeft. Hij heeft inmiddels een aantal foto's in de galerij geplaatst van de verbouwing.
Een hartelijk welkom dus voor zamek Libochova. ![]() |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Actief Lid
|
Ergens dan mijn excusses voor mijn wat harde zicht ( uit ervaring opgedaan)
Waarbij ik wel gezegt heb! dat ik met geen vingertje richting Tsjechië wijs. En ik kan mij zeer goed indenken dat met een Nederlands zicht het ook vreselijk is deze gebouwen te zien verpauveren. Omdat in Nederland zo weinig plaats is en ieder plekje nuttig benut word . |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Nieuw Lid
|
dank voor het hartelijke welkom.
Citaat:
Met vriendelijke groet, Helena&Henk |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo,
Hoe kwam u/jij zo aan dat artikel uit de stentor? Verder geen relatie met Henk en Helena? Ik ben ook een van de eigenaren (zoon van..). Maar leuk dat het zelfs op dit forum bekend is en dat er zoveel positieve reacties zijn!! Als er nog iemand is met geld over, altijd welkom Het is zo'n groot pand, dat je het nooit helemaal klaar krijgt!Groetjes Jarco |
|
|
|