![]() |
|
| Poll-resultaten bekijken: Ski's huren - wat adviseer jij ? | |||
| Je kunt beter vooraf ski's in Nederland huren |
|
2 | 2,41% |
| Huren in Tsjechië is het makkelijkst en de ski's zijn van goede kwaliteit |
|
67 | 80,72% |
| Huren in Tsjechië is het makkelijkst, maar de kwaliteit laat te wensen over |
|
4 | 4,82% |
| Je kunt beter zelf iets tweedehands op de kop tikken |
|
10 | 12,05% |
| Stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze poll | Stem ongedaan maken | |||
![]() |
|
|
Onderwerp-opties |
|
|
#41 |
|
Nieuw Lid
|
Ski verhuur kramolin / lipno
Als eerst hallo allemaal hier op de forum
Wij gaan 17-feb naar Rieviera Lipno voor de krocus vakantie wij willen gaan skien met zijn drieen maar hebben geen spullen Moet ik mijn spullen van tevoren reseveren of kan dat makelijk terplekken ? Krijg je beterspul als je nu al reseveer of als je daar sta ? Groet Nick |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Nieuw Lid
|
ski verhuur
Wij gaan over twee dagen alweer naar Nederland, helaas, maar......
In februari 2008 komen we met z'n achten terug om een weekje te skien in skigebied Arrakis, Zacler. Weet iemand een goed en niet te duur adres om ski's en skischoenen te huren ? Wat is in Tsjechie een redelijke prijs voor de huur van een paar ski's, skistokken en skischoenen per persoon ? Er zit volgens mij, en volgens de site van Arrakis, ook een verhuurder bij deze piste. Iemand hier ervaring mee ? Gr. Tom |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Lid
|
wij hebben alleen maar goede ervaringen met de skiverhuur in tsjechie,wij huren daar al 12 jaar skies en snowboards en er is nooit wat mis gegaan,pzitten de schoenen na een dagje skieen nog niet helemaal fijn,kunnen we ze gewoon omruilen voor nieuwe,toch skien in plaats van snowboarden,ook geen probleem.voor ons dus eigenlijk niets meer dan lof,mocht er dit jaar weer voldoende sneeuw liggen,doen we het gewoon weer
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Actief Lid
|
Bij zacler->arrakis is een ski verhuur onder aan de piste. Kunnen een beetje duits, goed bevallen.
Tevens in, als je vanuit zacler naar trutnov gaat, richting janzke lazne dan is onder aan de de "berg" een kleine skipiste, daar kun je ook goed skies huren, zijn vriendelijk, kunnen ook een beetje duits, daar gaan wij meestal heen, elk jaar bevalt Bij zacler onderaan die piste zit zleny mlyn een goed restaurant, en sinds dit jaar nog dichterbij(dus aan de piste) een nieuw restaurant www.baba-jaga.cz |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Actief Lid
|
Onze ervaring is dat je bijna altijd skies op de bonnefooi kunt huren. We hebben nog nooit iets gereserveerd en altijd hebben we op goed spul geskied of gesnowboard. In sommige dorpen is het wel altijd er druk rond tussen 13.00 en 15.00, omdat dan alle NL-ers aankomen en allemaal hun spullen willen huren. Dus op tijd arriveren is naar mijn mening beter/makkelijker dan reserveren.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nieuw Lid
|
Skiverhuur in zacler?
Hallo,
Wij gaan in de voorjaarsvakantie voor het eerst skien in Zacler en willen daar ski's gaan huren. Ik vroeg mij echter af of ze in Tsjechie wel maat 47 hebben?? Is er iemand die hier ervaring mee heeft/antwoord op weet? |
|
|
|