|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
Volwaardig Lid
|
Bedankt voor de snelle reacties! Ik weet het nu zeker: de eerste week in Tsjechie wordt Trebon. Ik heb ook al een hotel op het oog, "Bohemia".
Verleden jaar zijn we de 1e week in Beroun geweest en de 2e week in Splind.Mlyn. We hebben daar geweldig kunnen lopen. Het nadeel van Splind. vonden wij dat het toch wel een paar graden kouder was dan aan de voet van het gebergte. Ik zoek nu nog een bestemming voor onze 2e week Tsjechie. Weet iemand een goed hotel bijv. aan de voet van het Reuzengebergte? Verleden jaar hebben we Vrchlabi en Trutnov al bezocht, dus ergens anders lijkt me leuker. Of een ander mooi natuurgebied? Yolanda |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Super Lid
|
Ter plekke Edice Klubů Českých Turistů kopen. De groene wandelkaarten 1:50.000 in de draaimolen in elke boekhandel. Geeft alle wandel- en fietsroutes.
|
|
|
#23 |
|
Volwaardig Lid
|
Hebben we verleden jaar ook gedaan. Het lijkt erop dat die kaarten en bewegwijzerde wandelingen in heel Tsjechie te vinden zijn! In welk ander land heb je dat ?! Geweldig.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Super Lid
|
Muggen. Inderdaad kan je bij warm weer bij een meer behoorlijke last hebben van muggen.
Klamboe mee. Muggenkaars ook. En dan zorgen dat de laatste de eerste niet in de fik zet, want dan heb je nog meer last.
|
|
|
#25 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
ik zal hem ff vertellen: bij de kerk van chlum de rode markering volgen richting de meren, je steekt dan de weg majdalena lutova over. je komt dan bij staré jezero. als rood naar links buigt ga je over op de gele routeje komt dan langs Lutova en stankov. bij stankov ga je over op de blauwe route en komt dan uiteindelijk weer in chlum uit. de route is 15 km maar volgens mij is hij wel iets meer maar je loopt de hele weg vlak. hopelijk heb ik mensen blij gemaakt met de route. als er nog mensen zijn die ook andere routes willen in andere gebieden stuur me dan een prive bericht want misschien kan ik die dan ook ergens op het forum posten
|
|
|
|
|
#26 |
|
Super Lid
|
Er staan in die boekjes inderdaad vaak mooie wandelingen,die van verschilende gemarkeerde wandelingen dan weer een andere wandeling maken.goeie tip Noekie
|
|
|
|
#27 |
|
VIP Lid
|
ja, echte rondwandelingen heb je niet in tsjecie dus dan zijn van kleur naar kleur gaan de enige oplossing maar dat is ook wel leuk
|
|
|
|
#28 |
|
Nieuw Lid
|
wij gaan naar lohberg in duitsland en dat ligt aan de Tsjechische grens en wij hebben alles in dtsland gezien en nou willen we een beetje in de buurt gaan wandelen.
ik zoek eigelijk naar wandel routes die door beekjes gaan of langs kloven in de buurt van zelezna ruda. mag ook ongeveer 2 uur daar vandaan zijn als het maar mooi is. wie kan mij daaraan helpen groetjes miranda |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Legende
|
Citaat:
Als je dat in de buurt noemt. ![]() Heb je deze site reeds doorgenomen ? sumavanet.cz Meerdere wandelingen worden er voorgesteld en er zijn ook links naar andere activiteiten.
|
|
|
|
#30 |
|
Super Lid
|
Hoort bij mijn 20 meest gegeven antwoorden:
Wandelroutes: plattegrond ter plaatse kopen van Edice Klubu Ceských Turistú. De groengekleurde wandelkaarten in de molen in de platselijke boekhandel. Staan ze echt allemaal op.
|
|
|