![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Ik ben nieuw hier
Hallo allemaal!
Mijn naam is Marjolein en ik ben sinds kort ook lid van dit forum. Ik was alvast bezig om te zoeken naar een bestemming voor onze zomervakantie 2007. Het idee bestond al langer om een keer naar Tsjechie te gaan. Al surfend (zoekend naar informatie over Tsjechie) kwam ik per toeval terecht op dit forum. Hier vond ik een aantal antwoorden op mijn vragen over Autokemp Olsina, Lipnomeer. Een aantal vragen is nog niet beantwoord. Misschien weet jij het antwoord of heb je nog leuke info. Kijk dan even bij het Tsjechisch Forum - Toerisme - Kamperen Alvast bedankt |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
|
welkom op het forum marjolein en nog veel plezier hier gewenst
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
Zoeken.
Welkom Bijker.
TIP van mij is: Gebruik de zoekfunctie vaak. Er is geen forum in de lucht die betere informatie heeft over Tsjechie. Mijn mening.
|
|
|
|
#5 |
|
Super Lid
|
Hallo Marjolein, welkom op het forum.
Heel veel leesplezier hier,want er staat ontsettend veel informatie over eigenlijk alles. jolanda
|
|
|
|
#6 |
|
Super Lid
|
Hallo Marjolein, welkom op dit forum, ik hoop dat al je vragen beantwoord worden. Ik heb geen ervaringen met campings rond het Lipnomeer, sterker nog, ik ben er nog nooit geweest. Veel suc6!
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Heel veel plezier op dit forum. Het begint precies zoals je omschrijft. Voor je het weet kom je niet meer van dit forum af en ga je ze vaak als je maar kunt naar Tsjechië. "Tsjechië.net, het grootste risico om cz fan te worden." Dus, veel plezier hierzo en over die camping zal je beslist nog informatie hier vinden of krijgen. Aliën.
|
|
|
|
#8 |
|
Forum Freak
|
|
|
|
|