het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 23-01-07, 09:40   #11
VIP Lid

RoJo's avatar

Nationaliteit:
Is naar onze ervaringen ook beslist de prettigste route. Rijden vrijwel altijd zo en nog nooit problemen gehad. (hoewel, moet ik dit nu afkloppen??!!)
RoJo is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 23-01-07, 13:31   #12
VIP Lid

Rika/Gerben's avatar

Nationaliteit:
ja misschien moeten we zo langzamer hand de route's maar eens wijzigen,anders worden de wachtijden voor de poolse grens straks wel heel erg lang.
Maar het is een prima route,de laastste keer met de jaarwisseling konden we gelijk doorrijden dus prima,ook lekker doorrijden in Duitsland want je kan steeds op dezelfde weg blijven(oke je moet natuurlijk wel eens een bocht om)
Zijn om 3 uur uit Anjum vertokken en kwamen om 13.30 uur aan in javornik,onderweg wel om de twee uur even stoppen,sigaretje,om de 4 uur langer stoppen,sigaretje en even eten en zo maar door.
Snel gedaan dus(rijden we wel 150 km per uur,dus das wel snel,en gerben wil er ook nog wel eens wat bij doen maar ik niet)
nou weer een lang verhaal,de route is dus prima en kort
groetels
Rika/Gerben is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 23-01-07, 20:20   #13
Lid

Nationaliteit:
route Harrachov

Afgelopen weekend hebben we eventjes alles doorgenomen omdat we toch met 3 gezinnen zijn.

We gaan niet door Polen heen en we rijden via Dresden,en Zittau en Bautzen waar we een hotel hebben gereserveerd,deze zat langs de snelweg.

Dan de volgende dag de grens over en nog een stukje rijden,maar vraag me eventjes niet welke plaatsen we voorbij komen want daar heb ik me niet mee bemoeid,haha.
mieke1 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 23-01-07, 21:28   #14
Actief Lid

Nationaliteit:
Mieke,
Na Dresden ga je bij Bautzen oost van de snelweg af, dan krijg je de grens bij Zittau - Liberec - Harrachov .
Wij vinden het een fijne route om te rijden.
els van den Heuvel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-01-07, 00:24   #15
VIP Lid

Rika/Gerben's avatar

Nationaliteit:
oke,
1 tip,neem een fleecekleed of iets anders mee in de auto vinden de kleintjes en grote kinderen heerlijk om zich in te wikkelen tijdens de reis.
en natuurlijk een paar pakjes drinken en wat broodjes (je kan ook pech krijgen, gaan we niet vanuit).
Wij hadden de laatste keer een thermoskan tomatensoep en koffie meegenomen,en dit is erg lekker voor onderweg.
Zeker voor degene die gaat rijden (als je niet om en om rijd) dan is een lekkere versnapering zeer welkom en kan je er weer tegen.
Oud 24-01-07, 12:06   #16
Lid

Nationaliteit:
Ik neem sowieso plaids mee voor de kinderen,die hebben we standaard in de auto liggen.

We willen nu alleen nog even een waterkoker op 12 volt kopen zodat we onderweg lekker chocomel of cup a soup kunnen maken voor het geval we vast komen te zitten,je weet het nooit natuurlijk.
mieke1 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-01-07, 14:22   #17
VIP Lid

Kajuna's avatar

Nationaliteit:
Ik heb altijd redbull lollies bij me. Helpt me fit te blijven en blijf ik langer van de peuken af (eigenlijk is dat nu bleef want ik rook al een half jaar niet meer). Voor mij altijd een paar (anderhalve liter) flessen spa in de auto, dat heb ik liever dan koffie of zo.
Verder tank vol zonnenbril op en knallen
Kajuna is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-01-07, 15:51   #18
VIP Lid

Rika/Gerben's avatar

Nationaliteit:
goh,das toevallig dat zegt gerben ook altijd,knallen we zijn er ook altijd zomaar
Oud 24-01-07, 20:30   #19
Super Lid

Maria's avatar

ik heb wel eens gelezen dat je met een (1) waxinelichtje je hele auto kunt verwarmen (handig als je onverhoopt uren stil komt te staan zoals nu de situatie in zuid Duitsland is).
vergeet de lucifers ook niet :-)
Maria is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-01-07, 21:10   #20
Super Lid

Lina's avatar

Nationaliteit:
Zorg dat de accu van je mobieltje voldoende geladen is.
Lina is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels