het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Poll-resultaten bekijken: Ski's huren - wat adviseer jij ?
Je kunt beter vooraf ski's in Nederland huren 2 2,41%
Huren in Tsjechië is het makkelijkst en de ski's zijn van goede kwaliteit 67 80,72%
Huren in Tsjechië is het makkelijkst, maar de kwaliteit laat te wensen over 4 4,82%
Je kunt beter zelf iets tweedehands op de kop tikken 10 12,05%
Stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze poll | Stem ongedaan maken

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 19-01-07, 15:56   #31
Lill
Gast

Skiverhuur in Svoboda Nad Upou

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag met betrekking tot de skiverhuur in Svoboda Nad Upou (regio Janske Lazne).

Mijn voorkeur gaat uit naar ski en snowboardverhuur in het dorp zelf. Is dit aan te raden of kan ik beter spullen ergens anders huren? In verband met kwaliteit, prijs, service enz...

Heeft iemand ervaring met de verhuur in dit dorp of regio?

Alvast bedankt voor de reacties
Groetjes Lill
  Bericht citeren in antwoord
Oud 20-01-07, 13:01   #32
Volwaardig Lid

Plank's avatar

Nationaliteit:
Ik heb ook hele goede ervaringen met het huren van ski's en snowboards. In Vrchlabí zit een erg goed verhuurbedrijf, Vancl Sport. Ze spreken daar Engels en Duits en zijn erg vriendelijk. Ze hebben er ski's voor beginners en gevorderden, evenals snowboards. De kwaliteit is perfect, ze kopen ieder jaar nieuwe spullen en op het einde van het seizoen worden ze verkocht. Ieder jaar heb je dus splinternieuwe spullen!! Ook kun je kiezen uit veel verschillende soorten bindingen en schoenen. Als je met een aantal mensen tegelijk huurt, krijg je ook nog korting. Voor iedereen die Tsjechisch kan lezen: http://www.vanclsport.cz
Plank is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-01-07, 14:14   #33
Lill
Gast

Bedankt Plank. Wij vinden het belangrijk om goede spullen te huren. Het is maar 25 km bij ons vandaan. Moeten wij ze maar eerst ophalen met de auto. Misschien krijgen wij wel wat korting omdat wij 2 snowboads en 1 paar ski's moeten huren.Weet je ook of ze op Zondag open zijn? Kan je mij ook vertellen waar ik Vansl Sport in het dorp kan vinden?
Oud 20-01-07, 14:23   #34
Volwaardig Lid

Plank's avatar

Nationaliteit:
Het staat vanuit verschillende richtingen aangegeven. En anders moet je de weg tegenover de kerk in Vrchlabí ingaan, dan is het na ong. 200 meter aan de rechterkant. Tegenover de winkel kun je parkeren, maar daar is beperkt plek. Als het daar vol is kun je beste parkeren op de parkeerplaats tegenover de kerk. Of het op zondag open is weet ik niet, misschien staat het op de website.

edit: dit staat op de site:
  • Po - Pá: 09.00 – 18.00 hod.
  • So: 09.00 – 18.00 hod.
Volgens mij betekend So: Sobota, zaterdag. Dus ik denk dat het op zondag gesloten is.
Oud 20-01-07, 14:51   #35
Lill
Gast

O.K. Dan proberen wij er Zaterdag langs te gaan. Anders maandag voor 9 uur op de stoep staan. Ik zal de website wel goed bestuderen, ook al kan ik er geen woord van lezen.ha,ha. Groeten Lill.
Oud 20-01-07, 14:58   #36
Volwaardig Lid

Plank's avatar

Nationaliteit:
Succes
Oud 20-01-07, 16:30   #37
Actief Lid

Nationaliteit:
Toch hebben daar wij in het hoogseizoen ook op zondag skie's gehuurd.
els van den Heuvel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-01-07, 17:49   #38
Lill
Gast

Goed. Wij gaan ook in het hoogseizoen. 17 tot 24 februari. Misschien kan iemand het vinden op de site? Ikzelf kom er niet uit. Ik ben heel benieuwd.
Oud 20-01-07, 20:10   #39
Nieuw Lid

Nationaliteit:
skiverhuur

we zijn vorig jaar in die plaats geweest vlakbij is een ski oord, deze heet mlade buky .daar zijn we de hele week lekker bezig geweest en hebben wel alles via nederland gehuurd .maar volgens mij kost het daar niet zo duur, de verhuur zit onder de piste bij de parkeerplaats .ook kun je daar les nemen wij zijn hier over zeer te spreken. we zijn wel vorig jaar voor de eerste keer geweest dus voor ons alles nog leuk. hier was het niet zo groot maar hoefde je ook niet te wachten en de skipasjes waren volgens mij maar 60 euro in de week. veel plezier nog.
mick is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-01-07, 15:35   #40
Lill
Gast

Hoi, mick. Wij zoeken een iets groter ski-oord. Mischien gaan wij wel naar Cerny Dul. Bedankt voor jou tip. Heeft iemand ervaring met één van de skischolen? Er gaan er twee snowboard les nemen.
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels