![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Tsjechisch leren...
Wij gaan voor de derde keer naar Tsjechie en de tweede keer naar Tetetice vlakbij Klatovy wij vinden het daar superrrrrrr we gaan samen met onze hondjes (twee Franse Bulldogjes).
Ik zou graag wat Tsjechisch "leren" maar ik kan hier op internet weinig van terugvinden heeft iemand tips |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Legende
|
van harte welkom op het forum !!
via dit forum is een kleine cursus tsjechisch te downloaden, maar daar moet je je eerst ff voor opgeven. en dat doe je zo : Klik op "Mijn profiel", ga daarna onderaan bij "Diversen" en klik op "Groepslidmaatschap", dan zie je rechts bovenaan staan: "Cursisten Tsjechie.net Leden die meedoen aan onze cursus Tsjechisch ", klik rechts op "Word lid" en bevestig dit. Als je nu terug klikt op "Forums", dan zie je onderaan "Hezky Česky!", met de rubrieken "Cursusinformatie & Lesbesprekingen" en het "Klaslokaal" |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
bedankt voor de tip. Ik ga me er ook voor aanmelden. Wij gaan dit jaar voor de 2e keer naar Tsjechie en vind het ook wel fijn om wat tsjechisch te leren.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo, ik wil graag in het klaslokaal komen voor de tsjechische les,
hoe pak ik dit aan, ik ben aangemeld maar kom dan niet verder als de lessen die op jullie site staan (kan ik uberhaubt verder komen?) als iemand mij hiermee verder kan helpen, graag dus groetjes nonni |
|
|
|
|
|
#6 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Forum Freak
|
Volgens mij heb je alles gezien wat er te zien valt, ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je nog meer verwacht, laat het een horen Nonni!!
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Forum Freak
|
Dat was ooit de bedoeling maar ik geloof niet dat er iemand te vinden is die daar nog tijd en zin in heeft, dus moet je het zien als een eerste opstapje naar serieuze lessen Tsjechisch op een volksuniversiteit o.i.d..
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nieuw Lid
|
Nou dat is jammer, ik zou graag de tsjechische taal willen leren
ik zit al 4 jaar op de volksuniversiteit maar het gaat erg langzaam, je moet er veel tijd insteken maar ja dat ontbreekt er steeds aan, misschien moet ik maar gewoon een jaar of zo naar tsjechie verhuizen. Bedankt voor jullie reactie, als jullie nog iemand weten in de buurt van Den Bosch die eventueel tsjechisch les geeft dan hoor ik het wel |
|
|
|