|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Lid
|
Dit soort bijdragen aan het forum kan men een beetje positiever interpreteren.
De reacties op dit bericht verbazen me eigenlijk. Het benodigde geen commentaar. Als je dan toch reageerd, geef er dan een positieve draai aan! Wordt het er aleen maar leuker op. Andere forum bezoekers kunnen hun eigen ontdekkingstocht ondernemen, daar een prettige impressie aan overhouden en zelf een mening vormen. Ik stel voor om deze discussie af te sluiten. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Moderator
|
Bobo, als jij iets plaatst op dit forum, staat het anderen toch vrij daarop te reageren? Ook als de reakties jou niet aanstaan. Ik snap echt niet waarom je daar zo onaardig op reageert.
![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Legende
|
oke, hier mijn positieve draai : men kan die schilderijen mooi gebruiken om de openhaard mee aan te maken ... scheelt brandhout kopen ?
|
|
|
|
#14 |
|
Forum Freak
|
Met hoofdpijn wakker geworden Marcel??
![]()
|
|
|
|
|
#15 |
|
Legende
|
ik voelde me een beetje zoals op onderstaand schilderij van Edvard Munch.
(geen mooi schilderij, maar wel aangrijpend) edvard-munch.jpg
|
|
|
|
#16 |
|
VIP Lid
|
Ik vond tussen de 51 afbeeldingen die ik heb kunnen bekijken toch meerdere die me aanspraken.
En eigenlijk houdt ik vooral van kunst die iets precies weergeeft zoals het is. Vooral de lichaamsvormen gaven mij een wisselend gevoel. Van goh wat mooi in de eenvoudige manier waarop het is weergegeven, tot die hals is veel te lang getekend, dat klopt niet. Ik ben ook zeker niet gewend deze kunst te bekijken. Maar vond het vooral een positieve ervaring. gelukkig vindt niet iedereen hetzelfde mooi. Hilde |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Actief Lid
|
Jammer dat ik dit ook niet kon openen ( gebeurden niks)
Heb nog wat geGoogled,maar ook dat zonder werkelijk resultaat. Ga nog eens verder zoeken. Het verstand van kunst hebben! is van nul en gener waarden. Je vindt het mooi of niet! het doet je wat of niet en dat kan net zo goed een clown of zigeunerinnen schilderij met traan zijn. Experts hebben er verstand van, maar dan van de geldwaarden . Persoonlijk houd ik erg van kunst uit deze landen ze hebben prachtige Volkskunst. En veel komt voort uit hun frustratie van bezettingen . |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Super Lid
|
Heb de schilderijen bekeken,moet zeggen dat het mij niet echt kan bekoren,niet iedereen heeft dezelfde smaak toch? en dat is maar goed ook.Als we met z'n alle dezelfde kunst in huis zouden halen zou het wel heel erg saai worden.Het enige wat ik wel goed vond waren de kleurcombinaties.Ik vind het trouwens wel leuk dat ook dit soort links hier op het forum staan,normaal gesproken zou ik er nog niet aan denken om deze site te bezoeken dus ondanks dat het niet mijn smaak is toch bedankt
![]()
|
|