|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Actief Lid
|
Ertussen gesprongen
Hallo .
Lees al een tijdje mee en ben er nu maar tussen gesprongen. Zelf ben ik geen Tsjechië kenster , maar wil via jullie er over leren. Mijn naam is Danielle en woon in Frankrijk. Mijn pseudo is Apolonia wat de naam van mijn Over-over Grootmoeder is. Die getrouwd was met mijn O-o Grootvader en beide uit Bohemen kwamen. Ik zal hier veel lezen en mischien vragen, ietsje minder posten daar ik geen persoonlijke Tsjechische ervaring heb. Maar dat gaat zeer zeker komen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Legende
|
Welkom Danielle op het forum. Veel lees- en kijkgenot en als er vragen zijn, stel ze gerust.
Ken je overigens de Frans Tsjechische "portail" cesky-spolek.com, wie weet is er daar iemand te vinden die in de buurt woont en waarmee je ook nog kan converseren of kan mee in kontakt kan komen.
|
|
|
#4 |
|
Moderator
|
dus de echte ware "Bohémiens"
alors, bienvenue!
|
|
|
#5 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#6 |
|
Super Lid
|
Hallo Apolonia
Welkom op het forum,kijk je wel uit want het is verslavend,maar dat zal je al wel gemerkt hebben aangezien je al het een en ander gelezen hebt.Je woont in frankrijk schreef je,is ook een prachtig land,maar ik zou zeggen laat je informeren en wie weet wordt het dit jaar Tsjechië met vakantie
|
|
|
|
#7 |
|
VIP Lid
|
Hallo Apolonia, leuk dat je ook lid bent geworden van dit forum. Je zult merken dat het hier best heel gezellig is en dat je veel informatie kunt vinden. En dat zal misschien tot meer berichtjes van je leiden dan je nu nog denkt!
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Forum Freak
|
Hallo Apolonia,
Welkom op het forum en heel veel plezier samen met ons allemaal. Even een vraagje, de afbeelding van jouw avatar, is dat een schilderij van jezelf? Groetjes Corrie.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Actief Lid
|
HET IS gezellig hier.
Ook van harte welkom op dit forum en veel lees plezier!
|
|
|
#10 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Hoi Apolonia, welkom op dit rare forum
. Veel plezier met ons . Enne Punk wat is het totaalforum??? Op wat voor enge forums zit jij nog meer? Laat ook eigenlijk maar, kwil t niet weten ![]() |
|
|
|