het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 15-01-07, 08:59   #11
Forum Freak

Pelhøimov's avatar

Nationaliteit:
... dan heb ik niets gezegd
Pelhøimov is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-01-07, 10:01   #12
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
jolanda berben schreef:
Bericht bekijken
hallo freddy,kun je misschien ook even vermelden welke sport deze dames beoefenen zodat ik ze in de toekomst ook een beetje kan volgen.
Punk heeft ondertussen een en ander "door elkaar geplaatst" en zo is het "mysterie" opgelost. Anders via de zo vaak aangehaalde "Zoeken" functie was je zeker bij het bestaande langlaufen topic gekomen. Eerst zelf eens natrekken en dan pas vragen.
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-01-07, 10:03   #13
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Of gewoon zelf even in de topictitel vermelden, Freddy. Niet iedereen is thuis in alle sporten.
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-01-07, 10:23   #14
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
Ik heb indertussen de topic over langlaufen gelezen,en had het via de zoekfunctie natuurlijk ook zelf kunnen vinden.Van Jagr heb ik gevonden dat hij ijshockeyer is maar ondanks het lezen van een paar topics(weten jullie trouwens wel hoeveel er dat zijn?) ben ik er nog niet uit wie Bauer is .Hoop toch dat je dat nog even wilt vertellen Freddy.En het gaat mij er alleen om dat ik in de toekomst iets meer sporten zou willen gaan volgen waar de Tsjechen goed in zijn.Nu hou ik het meestal op wielrennen,schaatsen,tennis en voetbal,daar kom je natuurlijk ook heel veel Tsjechen tegen.Maar sporten als skieen of ijshockey daar heb ik helemaal geen verstand van.
Oja en Jeanne bedankt voor de edit tip,wist echt niet hoe ik mijn eigen fouten moest verbeteren.Alweer iets geleerd
jolanda berben is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-01-07, 10:32   #15
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
jolanda berben schreef:
Bericht bekijken
ben ik er nog niet uit wie Bauer is .Hoop toch dat je dat nog even wilt vertellen Freddy.

Google kan ook wonderen doen hoor !

Lukas Bauer is ook een langlaufer.

Zilveren medaillewinnaar in Turijn op de olympische spelen. Lukas Bauer
Oud 15-01-07, 10:37   #16
VIP Lid

Kajuna's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
jolanda berben schreef:
Bericht bekijken
Van Jagr heb ik gevonden dat hij ijshockeyer is
Dat is niet zomaar een ijshockeyer...Dat is een GOD.
Kajuna is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-01-07, 10:44   #17
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
Ja dat heb ik nu ook door, sorry hoor.De naam kwam me ook wel bekend voor maar ik kon hem dus echt niet plaatsen.Heb eigenlijk nog een vraagje maar ik denk dat ik eerst maar op het forum zoek of ga googelen.Ben bang dat Freddy een beetje gek van me wordt
jolanda berben is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-02-07, 12:47   #18
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
WB langlaufen: Neumannova aan de champagne

Katerina Neumannova heeft de vrije stijl-wedstrijd over tien kilometer in het Chinese Changchun gewonnen. De wedstrijd wordt door meerdere toppers overgeslagen, doordat over een week het WK langlaufen in Sapporo is gepland.

Neumannova was bij gebrek aan tegenstand oppermachtig in China. De Tsjechische bleef de Française Karine Philippot maar liefst één minuut en en acht seconden voor. Tussen de nummer twee en drie zat ook een aardig verschil. Philippot bleef de verrassende Kazachse Svetlana Malahova-Shishkina 22 seconden voor. Yuanyuan Liu eindigde voor eigen publiek op vijf seconden van het podium.

De Noorse Marit Björgen en de Finse langlaufsters Aino Kaisa Saarinen en Virpi Kuitunen waren niet aanwezig in Changchun.

sportone.nl
Oud 18-02-07, 20:56   #19
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Langlaufen

De Tsjechische langlaufer Stanislav Rezac heeft in de Tartu-Marathon in Estland de tweede plaats behaald. De wedstrijd over 63 km, die in het kader van de FIS-Marthon-Cup plaats vond, werd gewonnen door de Zweed Jerry Ahrlin.

radio.cz

tartumaraton.ee

Oud 23-02-07, 14:31   #20
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
WK langlaufen: brons voor Tsjechië

De Italiaanse langlaufheren hebben in Sapporo de wereldtitel op het onderdeel teamsprint in de wacht gesleept. Cristian Zorzi bezorgde zijn land uiteindelijk de winst door in een spannende eindsprint de Rus Vassili Rotchev maar net voor te blijven.

Voor de favorieten Noorwegen en Zweden zat er geen medaille in. Bij de Noren ging Tor Arne Hetland in de finale onderuit en bij de Zweden gebeurde hetzelfde in de halve finale. Mede hierdoor kon Tsjechië het brons voor zich opeisen.

sportone.nl

Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels