![]() |
|
|
#21 |
|
Forum Freak
|
Nee hoor Tabe, ik maakte maar een grapje op het berichtje van ervoor. Jouw tijden zouden best weleens kunnen kloppen, ik let er nooit zo op hoelang ik er precies over doe, als ik er maar kom
![]() |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nieuw Lid
|
Reee
Dank jullie wel voor jullie reactie we denken nu wel meer te weten
We willen een huisje huren in de buurt van Vrchlabi en kwamen een huisje tegen in Turnov wat ons wel wat leek vandaar ook onze vraag Dus mensen bedankt voor jullie info Groetjes Erwin en Tera |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Actief Lid
|
Nou Tabe volgens punkenstein zitten wij toch vrij goed op schema, maar zoals ik al eerder schrijf ,ligt het veel aan het weer. Wij hebben op de weg naar Spind meegemaakt dat we echt niet harder als 20 konden rijden door de vele sneeuw. En zelfs in de zomer vind ik 10 min. wel erg snel.
Els |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Super Lid
|
Ja, Els, toch een race-panda!!. Tja, eigenlijk let ik er nooit zo op, maar voor mij was het altijd voor het gevoel maar korte stukjes. En mens kan zich vergissen. Zo zie en lees ik in een ander topic ik dat "men in 8 en een half uur naar Ceske Krumlov kan rijden. Nou, ik denk dat ik dat niet zou proberen met mijn race-panda.
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() Maar even: dat is de theoretische reistijd zonder tussenstops die de TomTom aangeeft als je van tevoren de route plant. Zogauw je daadwerkelijk aan de rit begint, zal de TomTom de reistijd uiteraard aanpassen aan de omstandigheden en snelheden die je maakt. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Super Lid
|
Met de hoge snelheden van de race-panda is de sticker zeker bijna weggewaaid
![]() |