![]() |
|
| Poll-resultaten bekijken: Waar verblijf jij tijdens jouw vakantie in Tsjechië? | |||
| In een hotel of pension |
|
75 | 12,82% |
| Op een camping |
|
185 | 31,62% |
| In een vakantiehuis |
|
173 | 29,57% |
| Bij familie of vrienden |
|
62 | 10,60% |
| In ons eigen huis in Tsjechië |
|
90 | 15,38% |
| Stemmers: 585. Je mag niet stemmen in deze poll | Stem ongedaan maken | |||
![]() |
|
|
Onderwerp-opties |
|
|
#21 |
|
VIP Lid
|
Re: Waar verblijf jij in Tsjechie ?
Zeven weken lang in ons pension. Bijna helemaal gevuld met gasten. Hierbij ook nog een groot feest, want wij vonden en vinden het leuk om ons 25- jarig huwelijk in CZ te vieren. Toch ontzettend leuk dat er dan toch meer dan 30 mensen komen. Je moet toch maar dat hele eind rijden. Gelukkig bieden wij de gasten onderdak..
Wat ik verder zo leuk vind is dat je in CZ veel ook oudere jeugd ziet die met de ouders meekomen. Ze vermaken zich overal prima. Onze zoon ( 16 ) laat ook iedereen altijd de foto's zien. Uitgaan doet hij bijna elk weekend, maar het heksenfeest van 30 april in CZ zal hem nog lang heugen. Hij heeft dit gevierd met de plaatselijke Tsjechische jeugd. Ik heb voor hem de volgende dag geinformeerd of hij zich die avond heeft vermaakt. Dat bleek prima het geval, alhoewel hij dat de volgende dag niet zo beleefde. Toen was er iets minder pret en was hij toch erg rustig. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Lid
|
Wij verblijven op een camping met onze eigen sleurhut. Dit doen wij al zo'n twaalf jaar en bevalt ons uitstekend. Je hebt je eigen spullen en bed bij je. Ook voor de jeugd is er over het algemeen een vrij leventje op een camping en die vermaken zich op een camping goed. Daarnaast heb redelijk vlug contacten met andere kampeerders of dit nu nederlanders of andere nationaliteiten zijn maakt op een camping niet uit.
PGR |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nieuw Lid
|
Wij verblijven vaak in een pension in Vrchlabi of in Dolni branna. Erg knus maar gezellig. En we zijn vaak gewoon vaak. Hetzij naar het centrum (of andere plaatsen) Of bij onze vrienden daar op visite. Die wil je dan ook graag vaak zien.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Actief Lid
|
Wij verblijven altijd bij de moeder van mijn vriendin. Lekker in een flatje in Bucovice (ongeveer een km of 30 van Brno). Als dit doo omstandigheden niet kan, veblijven we in een pension in Slavkov a Brna. Pension Olga. Kamer, tv, koelkast, bed, douche, wc, wat willen we nog meer. En dat voor czk500 per nacht met z'n 2-en. Ik ben gisteren weer teruggekomen na een weekje daar te zijn geweest.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Lid
|
wij verblijven vaak bij kenissen in Janovice-Bystre, Krasna of Rascovice (okre Frydek-Mistek) en dat all sinds 1991,
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Lid
|
Wij verblijven ongeveer 16 weken in Brezi(Pisek), maar we vinden het eigenlijk 36 weken te kort.
Uiteraard zijn we niet ontevreden, maar als je 2 kinderen en je kleinkind in Tsjechie zitten en jij zit hier ga je het zo zien en voelen. ![]() |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nieuw Lid
|
In een vakantiewoning met omheinde tuin...Speciaal voor de honden ;0)
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Actief Lid
|
Tot nog toe altijd in hotels of pensions altijd al goede
ervaringen mee gehad in toekomst mischien woning huren maar ik trek liever het hele land door ong. 3 dagen in een plaats .Altijd vooraf boeken en uitstippellen |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Lid
|
wij staan altijd op campings.. grootste lol altijd
maar met wintersport is enigste week dat we in hotel zitten de rest altijd op (tsjechiëse) campings.. |
|
|
|