|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Legende
|
Problemen met certificaat bij CSOB (IE 7)
Sinds een paar dagen gebruik ik IE versie 7. Als ik wil inloggen bij CSOB krijg ik telkens foutmelding: Certificaatfout
In de omschrijving staat: Het beveiligingscertificaat van deze website is niet afkomstig uit een betrouwbare bron. Heeft misschien iemand bij het inloggen (CZ bank) een dergelijke foutmelding ook al gehad? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
VIP Lid
|
ja, bij Komercni Banka had ik dit ook. ik heb het certificaat opnieuw geinstalleerd en probleem was verdwenen...
succes, se pozdravem, Josef |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Legende
|
Josef bedankt voor je antwoord, maar ik kan helaas niet vinden hoe ik de certificaat opnieuw kan installeren.
Ik heb net e-mail gestuurd naar de Helpdesk, ben benieuwd of ze reageren. |
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
foutmelding
Bij controle bleek het bij mij ook zo te zijn alleen kwan ik daarbij die foutmelding voor 3 opties :
1 (groene) webpagina sluiten 2 (rode) doorgaan naar deze website (niet aanbevolen) 3 meer info Door toch op 2 te drukken en wel door te gaan kwam ik wel op mijn inlogsite om bankzaken te doen alleen werd de internet adresbalk wel rood van kleur. Suc6 |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Legende
|
Citaat:
Maar ik heb inmiddels terugkoppeling van de CSOB Helpdesk gehad. Een handleiding van 7 paginas ... Maar het is opgelost. Ik moest bij http://www.ica.cz nieuwe certificaat aanvragen en installeren. Nu werkt het dus weer. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Legende
|
Citaat:
Als je toevallig ook bij CSOB zit wil ik je de e-mail met de handleiding doormailen. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Actief Lid
|
nieuw certificaat nodig
Hallo,
Ook ik heb problemen met mijn certificaat. Kort mailtje ontvangen van CSOB "Exactly how you wrote - you can use your certificate only one year - after this period you have to put new certificate on your chipcard. There are two possibilities - you can try it by yourself - on our website - www.csob.cz - certificate ICA - TWIN. But make sure that your chipcard has design - pen not moon. Or you can visit our branch and I will put new certificate on your chipcard." Maar het wil mij maar niet lukken. Op de site van ICA weet ik niet welk certificaat ik moet kiezen. En weet niet hoe nu verder te handelen. Wie wil helpen? Mijn certificaat is dus verlopen. ![]() Bericht 04-10-07 om 06:39 aangepast door Ruud en Esther. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Wij hadden hetzelfde en het lukte ons ook niet zelf. Ik ben bij m'n eerstvolgende verblijf in Tsjechië zelf naar de CSOB-bank gegaan en die hebben alles keurig netjes geregeld.
Groetjes, Nathalie ![]() |
|
|
|