|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Zarybnicna Lhota
Hallo allemaal.
Mijn naam is Yvonne, en ik ga met mijn gezin dit jaar voor het eerst naar Tjechië. Vandaar dat ik me hier heb aangemeld. Om eens lekker te snuffelen en op ideeën te komen wat ons allemaal te wachten staat, en wat we moeten zien. We gaan 2 weken in een vakantie woning in Zarybnicna Lhota, in Zuid Bohemen. Yvonne |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Forum Freak
|
Yvonne, heel hartelijk welkom op het forum en heel veel leesplezier, die vakantie komt wel goed!!!
![]()
|
|
|
#3 |
|
Forum Freak
|
Yvonne
welkom hier. Heel veel leesplezier natuurlijk en rechtsboven is de
zoekfunctie
knop, daar kun je alvast heel wat vinden. Voor mij was het vorig jaar ook mijn eerste keer naar Tsjechië en ik wil niets anders meer. Alvast heel veel plezier met je vakantie.
|
|
|
#4 |
|
Super Lid
|
Hallo Yvonne, Hartelijk welkom op dit forum, wij zijn 5
jaar terug voor het eerst naar Tsjechië geweest,daarvoor gingen wij nooit twee maal naar eenzelfde land en we zijn toch op heel wat plekken geweest oa alaska,venezuela,ierland en zo nog een enkele landen meer,maar op Tsjechië werden we verliefd,en als je wat meer op het forum leest zie je dat wij niet de enige zijn.
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
Dank jullie wel allemaal voor jullie welkom.
Ik heb inderdaad al veel gesnuffeld, en heb de zoekfunctie gevonden en gebruikt. Er staat hier erg veel bruikbare info, hartstikke bedankt daarvoor ![]() |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#7 |
|
Niet Actief Lid
|
Hallo Yvonne,
Het is alweer een poosje geleden dat je een berichtje op het Tsjechieforum zette, maar ik las dat je vorige zomer in zarybnicna lhota bent geweest. Wij willen hier misschien ook heen, maar zouden graag willen weten of het je goed bevallen is. Wij willen daar in een vakantiehuisje gaan. Is het een leuk plaatsje, omgeving, nette huisjes? Met vriendelijke groet, Denise Assen |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Denise
Wij hebben een ontzettend leuke vakantie gehad. Het land is prachtig, de mensen zijn vreselijk aardig. Geen onvertogen woord van mijn kant. Zarybnicna Lhota is een soort buitenwijk van Tabor. Er is dus niets of nauwelijks iets te beleven daar. Je gaat voor alles naar Tabor, maar dat is een minuut of 10 rijden naar het centrum. Hebben jullie een pariculier huisje? Uit de reisgids toevallig? Die wij vorig jaar hadden staat er nu weer in, dus als je naar hetzelfde gaat kan ik je nog wat tips geven. Mocht je nog vragen hebben, ik hoor/lees het wel! Groetjes Yvonne |
|
|
|