|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Lid
|
Ook ik ben nieuw
Ola,
Ik zal me eventjes voorstellen,ik ben mieke,37 jaar en getrouwd en we hebben 3 meiden.Amber van 9 jaar en een 2-ling van 5 jaar,dus lekker druk hier in huis. Ik lees al een tijdje mee hier en dacht ineens,ik zal me eigen maar gaan registreren zodat ik ook eens kan reageren. Ik ga in Februari voor het eerst op wintersport naar Tsjechie en ben dus reuze benieuwd hoe het ons gaat bevallen,maar als ik zo de verhalen hier lees is het een fantastisch land. We hebben eigenlijk zo lang gewacht met een wintersport vakantie ivm de 2-ling,we hebben altijd gezegd..........als ze groot genoeg zijn dan gaan we een keertje skieen met ze. We zijn vanaf 17 feb tm 24 feb.in Harrachov en de meiden worden op 21 feb.6 jaar,dus ik hoop dat we hun een leuke verjaardag kunnen geven in Tsjechie. Tot zover een berichtje van mij. Groetjes mieke1 |
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Forum Freak
|
Mieke heel veel plezier met je gezin in Harrachov en pas op, voor je het weet, wil je nooit meer anders
![]()
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo hier weer een nieuwe
Ook even voorstellen, ik kom uit (be) Limburg ben getrouwd heb een dochter en woon in Overpelt.Dit jaar wou ik voor de eerste keer eens naar Tsjechie op vakantie gaan, maar weet niets van dat land
hoe zit het met de euro, het rijden met de wagen, de reis, de cultuur eigelijk alles, wie weet er iets over het stadje of dorp Vraz zo 'n 15 km voor praag dewillem |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Forum Freak
|
Welkom dewillem,
De euro is er niet in Tsjechië, voor de vragen over de auto zou ik je doorverwijzen naar het Vervoer-topic. Ook voor de cultuur zijn verscheidene subfora. Over Vraz weet ik helaas niks, maar iemand anders vast wel. Veel plezier hier Lukas |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Actief Lid
|
Welkom dewillem bij de zoekfunktie plaatsnaam intikken en je komt al meer tegen over Vraz. Er is in ieder geval al een nederlandstalige
eetgelegenheid. Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust maar bij zoekfunktie zul je al veel antwoorden vinden. veel leesplezier. cees fijneman
|
|
|
#8 |
|
Forum Freak
|
Ik word niet serieus genomen, wat Ceesfijneman zei zei ik twee uur geleden al in de chat
Maar dewillem, toen zei je dat je niks kon vinden? ![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Legende
|
Welkom Roger (dewillem), kijk ook eens bij Beroun. Deze plaats is een stukje groter en ligt op slechts 3 km van Vraz.
Bekijk ook eens Hrad Karlstejn. Deze ligt eveneens zeer kortbij Vraz. Veel lees- en kijkgenot in de fotogalerij. Ps. Vertel eens wanneer juist, je denkt te gaan ? Wat denk je anders van de taal ?
|