![]() |
|
|
#1 |
|
Lid
|
Gezocht: vakantiewoning (min. 16 personen) juli 2007
Wij zijn op zoek naar een leuke woning (minimaal 16 personen) voor de zomer 2007 voor jongeren
De eis die wij hebben is: Er moet iets te doen zijn in de omgeving We willen de woning niet delen met andere Laat jullie tips even weten |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
|
Hoi Scouting,
In Dolni Lanov hebben wij een pension, camping en ook nog een 16-persoonshuis voor de verhuur. Misschien dat dit iets voor jullie is? Mochten er meer mensen meegaan dan kunnen we daar ook nog wel een oplossing voor vinden. Dolni Lanov ligt aan de voet van het Reuzengebergte. In de omgeving is genoeg te doen. Heb je belangstelling of wil je meer weten dan hoor ik dat graag. Jan PS. Onder mijn profiel vind je onze eenvoudige website. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
|
Scouting,
Mag ik uit het feit dat je, nadat ik op je oproep heb gereageerd, wel online bent geweest, maar zelf niet hebt gereageerd, afleiden dat jullie geen belangstelling hebben? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lid
|
Ik heb je dit weekend een prive bericht gestuurd met een aantal vragen
Zit te wachten op je antwoord. Mail niet ontvangen? Hier alsnog de vragen: 1 Moeten er faciliteiten gedeeld worden met de campinggasten 2 Is er parkeergelegenheid bij de woning zo ja voor hoeveel auto's 3 Wij willen met 16 personen 4 Is de woning ook te huur voor 10 dagen 5 Wat is de prijs voor een week, 16 personen zonder ontbijt 6 wat zijn de mogelijkheden of aanraders in de omgeving |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Moderator
|
Jan en Scouting,
Ik stel voor dat jullie de details verder achter schermen bespreken, goed? En Scouting, mocht Jan's accommodatie om wat voor reden dan ook niet geschikt zijn, laat hier dan even weten dat je oproep nog steeds van kracht is, zodat er nog anderen kunnen reageren. ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lid
|
Vandaar mijn prive bericht naar hem
Alle andere opties zijn altijd nog welkom Reacties op onze vraag zijn welkom |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Moderator
|
![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lid
|
vraag 3 is een beetje raar
Die moet je niet meerekenen |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Super Lid
|
Sorry, geen bericht van jullie ontvangen....
Heb je een PM gestuurd. groetjes Akkelien |
|
|
|