het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 11-12-06, 20:47   #11
Nieuw Lid

Bassen's avatar

Nationaliteit:
Al ben ik hier zelf nieuw, toch ga ik je verwelkomen. Ik kan nu al uit ervaring vertellen dat het hier erg gezellig is en dat we er wat van gaan maken op dit forum.

Bassen is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-12-06, 21:23   #12
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Hoi Marianne, veel plezier op het forum en veel vakantieplezier in Trutnov en omgeving
Oud 12-12-06, 08:18   #13
Forum Freak

mayca's avatar

Nationaliteit:
Welkom Marianne. Ik wens je heel veel sneeuw toe in Trutnov. En heel veel plezier op dit forum!!
Oud 14-12-06, 20:26   #14
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Bedankt allemaal voor jullie welkome woorden. Ik ben al druk bezig met de vakantievoorbereidingen hoor. We hebben er weer erg veel zin in: Kerst(en verjaardag) in Tsjechie. Alhoewel de oudste zoon zegt dat hij thuis blijft als er geen sneeuw ligt, maar ik heb toch nog goede hoop hoor, dus ik sleep hem gewoon mee. Als er nog iemand goede restauranttips heeft voor Trutnov en omgeving hoor ik ze graag!

Groetjes,

Marianne,
mama_tuti64 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-12-06, 22:08   #15
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Hoi Marianne, ook nog even een welkomstwoordje. Volgens mij kun je in Trutnov bijna overal wel lekker eten Toppertjes vind ik Dvoracka (http://www.sweb.cz/dvoracka.trutnov/) en Radnice (http://www.vitejte.cz/objekt.php?j=cz&oid=2147) Ook kun je nog even kijken op deze site http://www.mapy.cz/?query=restaurace%20trutnov# Zo vind je alle restaurants in Trutnov en omgeving, als je na het bekijken van de eerste pagina op Dalsi (volgende) drukt, krijg je steeds andere restaurants. En je kunt gelijk zien, waar je ze kunt vinden. Veel plezier!
Oud 15-12-06, 14:08   #16
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Hoi Esther,

Heel erg bedankt voor deze tips. Jammergenoeg kan ik geen tsjechisch, maar toch heel handig al deze restaurants. We hebben vorig jaar ook een keer bij een goede pizzeria in het centrum van Trutnov gegeten, maar ben de naam kwijt, misschien ken jij deze. Ergens vanaf de hoofdwinkelstraat links een steegje in en dan rechts een trapje omhoog? En ken je ook restaurant "Delta"?
Heb je ook een tip hoe ik kan herkennen aan het Tsjechisch wat voor soort restaurants het zijn?
In ieder geval bedankt hoor!

Groetjes,

Marianne,
Oud 15-12-06, 16:57   #17
Forum Freak

Pelhøimov's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
mama_tuti64 schreef:
...Heb je ook een tip hoe ik kan herkennen aan het Tsjechisch wat voor soort restaurants het zijn?
Bij de meeste restaurants hangt de menukaart aan de gevel.
Kijk eens op deze website met uitleg over de Tsjechische menukaart.
Pelhøimov is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-12-06, 23:02   #18
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Hoi Marianne,

Restaurant Delta ken ik ook, ben ik weleens 1 keertje wezen eten, was ook leuk inderdaad, die zit toch bijna tegenover de Kaufland. Ook restaurant City is leuk, vlakbij het centrum. De pizzeria waar jij het over hebt is volgens mij No.1 die zit vlakbij het Krakanos-plein, 1 straatje naar beneden en dan links. Daar ben ik zelf nog niet geweest, maar wel veel goede dingen over gehoord. De restaurants die ik genoemd hebben, serveren eigenlijk van alles! De tip van Jeanne is ook handig, de menulijst en verders laat je verrassen!

Citaat:
mama_tuti64 schreef:
We hebben vorig jaar ook een keer bij een goede pizzeria in het centrum van Trutnov gegeten, maar ben de naam kwijt, misschien ken jij deze. Ergens vanaf de hoofdwinkelstraat links een steegje in en dan rechts een trapje omhoog? En ken je ook restaurant "Delta"?
Heb je ook een tip hoe ik kan herkennen aan het Tsjechisch wat voor soort restaurants het zijn?
Oud 03-01-07, 09:34   #19
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Hoi Esther,

We hebben ondanks weinig sneeuw toch een heerlijke vakantie in Tsjechie gehad. En restaurant Dvoracka was inderdaad een toppertje! De kids vonden dit restaurant ook de beste tot nu toe. Radnice zijn we (nog) niet geweest dus die bewaren we voor onze volgende Tsjechievakantie.

Groetjes,

Marianne,
Oud 03-01-07, 09:47   #20
Actief Lid

jol@nda's avatar

Nationaliteit:
Gelukkig heb je ondanks dat er geen sneeuw lag toch een leuke vakantie gehad. Maar dat kan ook haast niet anders als je naar Tsjechië gaat. Daar kun je je vermaken in alle jaargetijden............
jol@nda is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels