![]() |
|
|
#1 |
|
Actief Lid
|
Stribrec
hallo weet iemand wat er allemaal te doen is in en omgeving van stribrec,goede restaurants en waar steengroeves zijn waarin je kunt zwemmen.stribrec ligt ongeveer 10 km.oostelijk van trebon ,ik heb hier een huis geboekt (zvara)bij interbohemia ![]() |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Zie dit topic, deze bijdrage. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
ja punkenstein ik had al gedacht zulke reactie te krijgen ,maar omdit vooraf te vermelden word je vraag zo lang,maar goed die woning in drazdany is niet helemaal goed gegaan ,ik had hem in optie staan bij
belvilla
,en zou hun laten weten of het 2 of 3 weken werden, toen ik dit doorgaf ,en dus de optie definitief wilde boeken ,was hij al vergeven FOUTJE,
maar ja kon ik snel nog even achter wat anders aan en dat is niet makkelijk in cz zo laat nog boeken ,maar deze woning (zvara) staat echt vast ,althans als alles goed gaat geboekt bij interbohemia, groetjes anniwil |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Moderator
|
Okido, kan gebeuren, ik snappum!
![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Actief Lid
|
in de zomer is trebon erg leuk,veel goede restaurants en cultuur ,voor het zwemmen kun je beter de hoofdweg ri. majdalena gaan daar zijn een paar zandgroeves .
water is redelijk schoon. en mooi wit zand. veel plezier. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Super Lid
|
leuk is het om naar Ceske Budejovice te gaan ongeveer 30 minuten rijden vanaf Trebon, daar op het plein zijn veel leuke restaurantjes. ook is daar een winkelcentrum met luxere winkels. dat is goed voor een regenachtige dag.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Actief Lid
|
bedankt allemaal,ik blijf kijken voor info.,
weet iemand iets over een witte dame (bila pani), in een kasteel. anniwill |