|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#23 |
|
Hoi Matty,
Niets te doen met kinderen? Ga gewoon de natuur in en vertel er wat over. Wandelen en wandelen maar naar een hospoda en even rusten, wat eten en weer retour. Gezonde buitenlucht. Even een kampvuurtje maken. Kerkjes bezoeken, museumpje. Als je denkt dat ze er niet geinteresseerd in zijn heb je het mis. Spelletje kaarten, over de dag van gisteren napraten. Wie kan dat mooi op papier zetten voor de opa en oma. Neem een stuk hout uit het bos en met een niet te scherp mesje het bewerken. Hoeveel verschillende bomen xzijn er. En zo kan ik doorgaan maar vooral: vermaak de kinderen zelf en laat je fantasie gaan. Groet van Kukel met kinderervaring. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
#25 |
|
Super Lid
|
of de PlayStation 3 mee...
![]() |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nieuw Lid
|
Ja, wij gaan in die peridode met z'n tweeën naar Spindleruv Mlyn, als ik zo wat over het web surf lijkt het me wel wat, kijk ook maar eens op www.spindleruv-mlyn.com!
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nieuw Lid
|
Onze dochter was 4 toen ze daar voor het eerst les kreeg.
Midden in het centrum, yellow point worden goede lessen verzorgd voor kinderen. Die gaan dan naar een aparte piste, waar ze s'middags ook kunne eten. Ze worden dan om 4 uur teruggebracht naar yellow point. Zodat jezelf ook heerlijk kunt skien. Het allerbelangrijkste is denk ik dat je kind het leuk moet vinden en plezier heeft. En barretjes genoeg om apre ski te doen. Silver rock bijvoorbeeld |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Spindler, tis helaas net te toeristisch daar..
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nieuw Lid
|
Spindleruv Mlyn is ook het grootste skigebied in Tsjechie dus logisch dat mensen die nog nooit in Tsjechie zijn geweest daar naartoe gaan. Tot nu toe vind ik Spindleruv Mlyn het leukst om te boarden en apres skien. Ik vermaak me er prima en wat dat toeristische betreft gezellig toch.. Afgelopen jaar vond ik het reuze mee vallen.
En Silver Rock is zeker erg gezellig om te apres skien.. alleen wel lullig dat je een stuk omhoog moet lopen en als het erg glad is..:traan: |
|
|
|