|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
Wij gaan in de periode van 17 t/m 24 feb. Uitgaan is mij afgelopen jaar erg goed bevallen. Na het snowboarden eerst wat drinken in de Audi Bar (wat aan de piste grenst, svaty petr). En dan kun je s'avonds naar verschillende barren. Bijv, de igloo bar daar is ook een hollandse avond 1x in de week (moet je aan een reisleiding vragen). Of naar de Silver Rock bar (heb je liter cocktails met huge rietjes). Of je gaat naar de disco Dolska For You.. en zo zijn er nog meer mogelijkheden.. Vervelen doe je iig niet s'avonds!
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nieuw Lid
|
Kerstdiner in Spindleruv Mlyn ?
Waar kan je een leuk kerstdiner op beide kerstdagen krijgen met 2 behoorlijke drukke kinderen, die dus vermaakt moeten worden op de een of andere manier en het betreft de plaats Spindleruv mlyn.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Volwaardig Lid
|
Nou ik ga weer een beetje leven in de brouwerij brengen hoop ik, er zijn veel topics over skigebieden maar die over het grootste gebied wil maar niet lopen
Maar dat terzijde. De tempraturen in Spindl worden in elk geval beter Svatý Petr -1 1cm sneeuwpoeder en Medvědín -4 en 7cm sneeuw. Maar dit is niet genoeg weet iemand hoe het zit met de sneeuwkanonnen(ik ben er nog nooit geweest) en wanneer ze aan gaan want ik zou het heel jammer vinden als er niet geskid en geboard kan wordengroetjes Koos
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Volwaardig Lid
|
Jaja mensen een primeur! de sneeuw kanonnen van Svatý Petr staan aan zie webcamhttp://www.holidayinfo.cz/kamera.php...&cam=182&pic=8
ik weet niet hoe het bij Medvědín is maar dat zal nog wel komen en het ziet er sowieso goed uit http://www.holidayinfo.cz/kamera.php...9&cam=39&pic=9
|
|
|
|
#16 |
|
Legende
|
Ziehier Medvědín
|
|
|
#17 |
|
VIP Lid
|
wat een mooie foto, toen ik daar was zagen we alleen maar wolken
|
|
|
|
#19 |
|
Nieuw Lid
|
Kindermogelijkheden in spindleruv mlyn
Hoi Hoi
Aangezien de kans erg klein is, dat er geskied kan worden, wil ik toch graag weten wat voor een mogelijkheden er eigenlijk nog meer zijn. Wat is er allemaal te doen met 2 kids van 6 en 7. En is er misschien een bobsleebaan of zo iets dergelijks in de buurt. Of een of ander pretpark? Mathilde |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Legende
|
Citaat:
Echte pretparken zijn er helemaal niet in Tsjechië.
|
|