|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Laptop mee voor internet
Donderdag vertrek ik naar Cerny Dul, en wil graag mijn laptop meenemen en over internet beschikken. Weet iemand of en hoe dat daar mogelijk is? Kennen ze nog andere netwerkadapters voor de stroom? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
VIP Lid
|
stroompje is hetzelfde (als het geen aardestekker is tenminste). Ik kan mijn laptop zo aan het 220 pluggen. Hoe je het internet op wilt weet ik niet. Maar als het umts is (en de baas betaald niet) dan is het verstandig een kaartje in Tsjechie te kopen.
|
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Legende
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Actief Lid
|
mocht het niet met je laptop lukken, bij het informatiekantoor kan je voor 1czk per minuut internetten
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
VIP Lid
|
Je kunt internetten m.b.v. een mobiele telefoon en een speciale kaart van T-mobile. Dat gaat trouwens niet snel. Maar als je éénmalig naar Tsjechië gaat kun je beter naar een internetcafé gaan. Dat is goedkoper. Gebruik de zoekfunktie op dit forum maar eens. Er is al het nodige over geschreven.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Actief Lid
|
Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd maar naar verluid kan ik met mijn laptop, tegen betaling, via de plaatselijke bibliotheek internetten (WIFI) Als ik in CZ mijn laptop opstart vind ik veel netwerken, ook onbeveiligd, maar ik heb er nog geen een gevonden waar ik een verbinding mee kon maken. (geven geen IP adressen uit)
|
|
|
|