![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Ik zal me eerst eens voorstellen :
Ik ben Gert ik woon met mijn gezin ( Vrouw Anita dochters Daisy en Kathy en zoon Dave ) in zuid holland . We komen al een paar jaartjes in tsjechie , in verschillende vakantieperiodes. En we gaan over een klein weekje weer naar tsjechie . Dit is de tweede keer dat we in de kerstvakantie gaan , vorig jaar was zeer goed bevallen .(zeker omdat er toen een dik pak sneeuw lag ) We zijn drie keer in de zomer geweest en dit was ook super , maar omdat ik het met ons eigen bedrijf te druk hebben in die periode zal dat er voorlopig niet meer van komen . We zijn ook een keer in de herfstvakantie geweest maar dit was ons toch wel tegen gevallen vandaar dat we het vorig jaar eens geprobeerd hebben in de winter. Hoop dat er dit jaar toch ook nog een beetje sneeuw valt , maar het ziet er naar uit dat we het met minder tot geen moeten doen. Hoop dat we veel van elkaar kunnen leren op dit forum. Groetjes Gert |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lid
|
Hoi Gert,
Welkom en leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad. Ik moet je teleurstellen maar er ligt tot op heden nog geen sneeuw. Wij vinden het ook balen voor onze gasten maar wat kan je er aan doen he ? laten we er van uitgaan dat dit een vergissing is en dat het volgende Kerst beter is ! Waar ga je naar toe in Tsjechie ? Groeten van Helen ( wij hebben een hotel in het Reuzengebergte !) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo Helen,
We gaan naar een huisje ( voor de tweede keer via Happy Home ) en zitten in Horni Slavkov . Vorig jaar zaten we wat verder het land in . Maar sneeuw of niet ik vind het een pracht land en over het algemeen zeer vriendelijken mensen dus we maken er wel wat van . Heb voor het eerst kennis gemaakt met Tsjechie in 2001 in Zamberk ergens tegen de poolse grens , dat was zo`n heerlijke vakantie dat we elk jaar zijn terug gegaan . Leuk dat jullie daar iets hebben opgezet , zou zelf ook wel in Tsjechie een huisje willen maar mijn vrouw is dan bang dat we er ook voor vast gaan wonen dus dat zit er niet in. Groetjes Gerrit |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Forum Freak
|
Welkom Aniet en Gert
. Heel veel leesplezier hier op het forum. En aangezien je al vele keren in Tsjechië bent geweest kun je mij nog heel wat leren en vertellen.
|
|
|
#6 |
|
VIP Lid
|
Welkom Gert, je zult hier alles kunnen vragen en vinden! Gebruik ook de zoekfunktie maar eens.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
Welkom op dit mooie forum, zelf ben ik ook nog vrij nieuw, maar dat moet niet uitmaken. Ik heb al van een paar mensen gehoord dat het nu sneeuwt in bepaalde gebieden van tsjechie dus misschien komt het nog wel goed met het weer.
Ik wens je veel plezier op dit forum en tot een volgende keer. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gast
|
Hallo!
Welkom op het formum. Wat ik altijd doe om te zien hoe het weer ergens is is paar dagen van te voren het weer op www.weeronline.nl te volgen. Handige site waar je je bestemming(of grotere stad in de buurt daarvan) in kunt tikken en dan krijg je een vooruitzicht van 6 dagen. Klopt redelijk vaak. Verder zoek ik van het plaatsje de website op en daar hebben ze vaak webcams die je kunt bekijken. Zie je meteen of er sneeuw ligt. Afgelopen weekend zijn we naar Duitsland geweest: wat lager lag er geen sneeuw maar wat hoger was het wel een beetje wit. Het ligt denk ik ook erg aan de hoogte waar je verblijft. maar sneeuw of geen sneeuw: veel plezier! groetjes |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nieuw Lid
|
Dank jullie voor de warme reactie`s .
Groetjes Gerrit |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Actief Lid
|
Hoi hoi.
Ik ben Hetty( de vrouw van Gert)...... En heb ook 2 dochters en een zoon... En we willen jullie en hartelyk ontvangst geven... Maar ff serieus,wy gaan ook elk jaar naar Tsjechie.. Ik denk al al 15 jaar....dus met het hele gezin en aanhang.. Dus als je nog iets weten wilt ...over een steek ofzo.. We weten heel veel.. |
|
|
|