![]() |
|
|
#61 |
|
Nieuw Lid
|
Wij gaan 23 december met 12 man (familie met kinderen van 1 1/2, 4, 11, 16 en de rest volwassenen). Ook voor het eerst skieen.
We hebben een groot huis gehuurd in Zacler. Nu maar hopen dat er sneeuw valt. Hoor alleen maar goede berichten over Tsjechie. Kijk ook een op www.tsjechie.startpagina.nl jullie ook veel plezier gewenst |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo,
Ook wij gaan dit jaar voor het eerst naar Tsjechie en gaan ook voor het eerst skien!!! We gaan met 11 volwassen en 3 kinderen (6, 8 en 12 jaar). Heeft iemand nog tips, bijv. voor eventuele skilessen e.d. Skies meenemen of terplaatste huren? |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Super Lid
|
ter plaatse
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
Ik zou niet meteen een vast aantal lessen nemen. Ik en mijn broertje hadden dat wel. We bleken nog al 'talent' te hebben en konden snel al zelf veel en waren de lessen niet meer leuk. de ena laatste dag gingen we in een gevorde groep maar de leraar onderschatte ons dat was echt Kl*t*n de laatste dag gingen we gewoon vrij en hadden les afgezegd. En wat betreft de ski's als je ze zelf hebt gewoon meenemen. Als je nog niet hebt gewoon lenen want het is niet verstandig om ski's te kopen als je het nog nooit hebt gedaan ![]() groeten koos |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Lid
|
ski s zou ik ter plaatse huren,is atijd niet duur en ik moet zeggen dat de kwalitiet zeer goed is bij de meeste ski verhuur bedrijven.verder qua woningen of appartementen zou ik gewoon rondkijken en als het mogelijk is de 2 keer als het goed bevalt direkt bij de verhuurder boeken,scheelt aanzienlijk en het is voor de verhuurder een stuk intressanter.wij doen het zelf ook al jaren en het gaat nog altijd zeer goed.
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Volwaardig Lid
|
LadyJane
Citaat:
Zijn daar ook leuke barretjes/cafeetjes/disco om 's avonds gezellig uit te gaan? |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Moderator
|
Nou, je hebt het over 3 maanden, maar ArieS zelf is al sinds april niet meer op het forum geweest. Dus de kans dat hij het leest, lijkt me redelijk klein. Maar goed, wie niet waagt, wie niet wint...
![]() |
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Legende
|
Citaat:
Deze onder meer centrumclip.cz, loveme.cz |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
VIP Lid
|
nou ladyjane kan weer genoeg kroegje/disco's en barretjes bezoeken lijkt me.
mij krijg je niet mee,helaas na een dag skieen kunnen ze mij onder de vloerbedekking vegen. lekker biertje voor de open haard,hapje drankje heerlijk maar ladyjane veel fun daarzo |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Volwaardig Lid
|
Zelzna Ruda
We waren 1 keer in Bayerischen Eisenstein en toen lag er geen sneeuw.
24 febr. gaan we naar Rokytnice, maar volgend jaar misschien wel een keer naar Zelezna Ruda. De meeste van ons zijn rond de 20 jaar. |
|
|
|