|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Lid
|
Schilderijen van Zdena Strobachová
650 Schilderijen van Zdena Strobachová online.
Voor de kunstliefhebbers onder ons! www.strobachova.cz Veel plezier, ![]() bobo |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Legende
|
ik heb ze diverse malen bekeken, maar om eerlijk te zijn ... niet echt bijzonder. ik krijg er weinig gevoel van mee.
maar gelukkig verschillen (kunst)smaken.
|
|
|
|
#3 | |
|
Lid
|
Marcel,
Opmerkelijk dat je in tien minuutjes in staat bent om "diverse malen door een levenswerk razen". Juist omdat smaken verschillen en je waarschijnlijk weinig affiniteit met kunst hebt, kun je negatief commentaar beter voor je houden. bobo Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Ik kan me voorstellen, dat je naar iets kijkt en wat erg, er zijn geen tintelingen in je ogen, in je ledenmaten. Je ziet een gewoon plaatje. Dat kan toch? Ik wilde de aangeboden website zelf bekijken en wat kreeg ik te zien? Een opdringerig Flash-achtig programma, dat ik eerst moest downloaden en installeren en mogelijk hier en daar ook op Yes, I agree drukken. Dit alles alleen maar om een vreemd internet plaatje te bekijken? Mooi niet! En hier begin al de ellende. Ik kon het kunstwerk niet eens bekijken. Jammer, denk ik maar. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
VIP Lid
|
Sorry hoor Bobo, maar ik houd ook niet erg van deze stijl en ik ben het by and large met Marcel eens. En mij maakt het niet uit of ik er een minuut of een uur naar ga zitten kijken, ik blijf het nix vinden. Ieder zijn smaak en ik kan me voorstellen dat bosjes mensen dit wel erg mooi vinden en van gaan zitten watertanden.
|
|
|
#6 |
|
Volwaardig Lid
|
Nee, inderdaad. Ze maken weinig indruk op me. Ik vind ze ook tamelijk neerslachtig overkomen...
Laat ik het ook nog eens anders formuleren: de tekeningen van mijn dochter van 5 maken meer gevoelens bij me los (nu is zij wel uitzonderlijk getalenteerd natuurlijk ) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Moderator
|
Dit is niet echt mij genre
![]() Internet-afbeeldingen zijn natuurlijk een slap aftreksel van de werkelijkheid dus een zinnige beoordeling zonder het echte werk gezien te hebben is niet op zijn plaats hier. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Forum Freak
|
Misschien komt dat omdat "leken", want zo mag ik mezelf en misschien jullie toch wel noemen, meer waardering hebben voor dingen die zijn gemaakt op een manier zoals niet iedereen het kan.
Dat is in ieder geval bij mij het geval. Ik vind dit werk van Zdena Strobachová dan ook niet mooi. Ik moet toch altijd het gevoel krijgen dat het "knap" is zoals dat is gemaakt. Dit kan mijn kleindochter van 6 zeker niet maar daar voel ik wel meer bij! Maar dat is natuurlijk een heel ander verhaal.
|
|
|
#9 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Omdat Marcel het niet mooi vindt (wat zijn goed recht is, lijkt mij), heeft hij volgens jou waarschijnlijk weinig affiniteit met kunst en mag hij dus van jou geen commentaar geven? Ik zou hier een hoop op kunnen zeggen, maar ik zal me maar inhouden. ![]()
|
|