|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Czechaholics!Ook ik ben een groentje hier op dit forum...maar evengoed heb ik in de laatste anderhalve week al uuuuuuuuuren hier doorgebracht (Tja, wat kan ik zeggen...ik ben zo'n stille genieter). Nu vond ik toch dat ik maar eens uit de kast moest komen, want ik moet gewoon laten weten dat ik hier iedere keer met volle teugen (met de enorme pivo-adoratie hier op het forum, kon ik deze woordspeling niet laten ) aan het genieten ben. Dus bij deze: !!!Het is gewoon overduidelijk dat er echt zoiets bestaat als aangeboren Tsjechië-liefde. Toen ik er voor de eerste keer kwam was ik 17 en ik was meteen verloren. Ondertussen ben ik al 2 keer 17 geworden en krijg ik steeds meer de tsjechië-microbe. Het feit dat wij (my husband en ikke) 7 jaar terug en vorig jaar (toen hadden we ook nog 2 kleine pagadders mee) er ook nog eens een zomervakantie doorgebracht hebben, heeft ook niet veel geholpen...dus ik geef het toe: I am an addict!!!We gaan er nu trouwens voor de eerste keer een weekje in de winter doorbrengen (we vertrekken 29/12), dus benieuwd wat het wordt. Niet dat we zozeer aan wintersport willen gaan doen (wij zijn eerder van het 'dolce far niente'), maar het lijkt me gewoon heerlijk om nou eens te kunnen genieten van al dat haardhout dat bij die chalupa,s ligt (Ik betrap me d'er wel op dat ik iedere keer als ik inlog vlug bij het topic ga kijken, dus sneeuw zou wel het ansichtkaart-gehalte verhogen)Stárkov heet het plaatsje waar we hopen aan te komen (winterbanden én sneeuwkettingen zijn al voorzien!!!), dus mocht er iemand zich geroepen voelen om nog wat inside information over die omgeving prijs te geven...(ik heb de zoekfunctie al oeverloos gebruikt hoor...maar op de één of d'andere manier kon ik het niet laten... )Ik wil dit epistel afronden met nogmaals euforisch te doen over dit forum...ik heb echt in de laatste dagen bijna alles doorgelezen (ik overdrijf natuurlijk mateloos, maar ik wil hier iets duidelijk maken hé) en iedere keer weer geniet ik van de verhalen, de reacties, het "wij-zijn-hier-allemaal-voor-hetzelfde"-gevoel, de recepten (vanavond staat bij ons Smazený Sýr op het menu...Pasqual, bij deze: thanx voor het recept!) en de vriendschap (Ik volg ook het "breaking" news rond Macek...en hoewel ik niemand natuurlijk echt goed ken of zo...jullie gaan super met elkaar om)Met andere woorden: jullie zullen mij hier wel vaker ingelogd zien... Nou...toedeloe!!! Valérie |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Forum Freak
|
Hoi Valerie, wat gezellig dat je er bent en welkom
natuurlijk. Je hebt vast heel veel te vertellen over Tsjechië. Geniet van je vakantie in de sneeuw. We horen zeker nog heel veel van je!!
|
|
|
#4 |
|
Forum Freak
|
Hallo Valerie,
Je schrijftrant is in ieder geval al heerlijk om te lezen. Ik heet je ook van harte welkom en nog veel meer plezier van Tsjechië en van het forum. Groet Corrie.
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
Tuuuuuuuuuuuurlijk vertel ik jullie uitgebreid over het wel en wee van onze fameulje tijdens het weekje Stárkov! (Het was jullie misschien al opgevallen dat ik nogal kan doorz...schrijven
)Alvast bedankt voor de leuke reacties! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Forum Freak
|
Hoi Valerie, welkom op het forum
Fijne vakantie alvast in Stárkov, ik hoop voor je dat er sneeuw gaat vallen En doorz... vindt ik niet hoor, doorschrijven wel ![]() ![]() Veel plezier hier |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Valerie,
Wat een mooie naam. Vaaaaaaaaaleeeerie, proef het. Ik ken je niet maar ik zou nu al met je willen dansen. En dansen is iets wat ik niet beheers. Maar jouw naam letter voor letter uitgesproken doet me walsen. Welkom en blijf schrijven, we verheugen ons erop. Groet van een verlegen Kukel. |
|
|
|
|
|
|