|
|
#1 |
|
Volwaardig Lid
|
A3 van L1
Ik ben niet echt nieuw hier maar heb nu mijn eigen profiel aangemaakt, ik lees al een tijdje mee met Leen en reageer ook wel eens. Ik vind het forum steeds leuker en lees elke dag wel even.
Groeten A3. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
Nu je mijn leeftijd weet is het zeker niet belangrijk meer waar we wonen . Maar ik voel me wel oud als je u zegt.:snik: |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
nee het is altijd wel leuk om te weten waar mensen wonen ( mijn oma die woont in praag 4 bij ,misschien kent u dat het nieuwgebouwde novoplaza) verder hebben mijn ouders een nieuw appartement gekocht in de straat lublanska ,en heeft mijn oma een vakantiehuis zo;n 20km achter melnik:
maar je moet altijd beleefd zijn he , ik schaam me soms zelfs als ik tegen een oudere je zeg dus ![]() dan neemt u vast wel is een bezoekje bij de begrafenis bij vysehrad waar al die belangrijke tsjechen begraven zijn ik loop er regelmatig , ik weet nog van een paar jaar geleden dat er op de grond een doolhof ofzo op geverfd was is dat denkt u er nog steeds daar ( ik zal anders wel in de kerstvakantie kijken ) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Volwaardig Lid
|
We komen regelmatig op Vysehrad een geweldige plek om te wandelen en van het uitzicht over de stad te genieten.
Ja de doolhof is er nog steeds |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Legende
|
Welkom Adrie, hopelijk gaat alles goed met jullie. Leuk om onder eigen naam aan het forumgebeuren deel te nemen. Veel lees - en kijkgenot.
|
|
|
#7 |
|
VIP Lid
|
veel plezier op het forum A3vW
|
|