het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 06-12-06, 21:07   #101
Nieuw Lid

ski-gek!'s avatar

Nationaliteit:
Dank je corrie, ben een beetje aan het graven in het forum. zal het meteen proberen!!
ski-gek! is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-12-06, 21:15   #102
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
ski-gek! schreef:
Wie van jullie kan mij eens wat vertellen over zijn/haar ervaringen met de wintersport, in het huis Trollobodouva!!
Hier alvast de website, misschien is er zo iemand die er meer over weet trollovabouda
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-12-06, 21:38   #103
Actief Lid

idur's avatar

Nationaliteit:
Hier een nederlandstalige site over dit huis.
idur is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-12-06, 21:42   #104
Nieuw Lid

ski-gek!'s avatar

Nationaliteit:
Dank jullie Idur en freddy, deze informatie heb ik! wij hebben dit huis geboekt voor de voorjaars vakantie. het gaat mij meer om de bereikbaarheid van de skipistes vanaf het huis! Misschien dat iemand er al eens is geweest.
Oud 06-12-06, 21:47   #105
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Ski-gek, dat gaat vast helemaal goed komen. Bolkov ligt 1 straat verder dan Javornik, aan de weg 14 tussen Vrchlabi en Trutnov in. Ik ben meermaals door Bolkov heengereden en vind dit huis er altijd zó gezellig uitzien, de binnenkant heb ik helaas nog niet gezien. Het straatje zelf zal met de krokusvakantie wel een uitdaging zijn Als er veel sneeuw ligt wordt er alleen geschoven en vanwege het natuurpark wordt er niet gestrooid, dus een auto op goede winterbanden zal een 'must' zijn. Als je eenmaal het straatje uitbent kun je via de weg 14 alle kanten uit, naar Mlade Buky (km of 7) Janske lazne (km of 13) Pec pod Snezkou (km of 20) of de andere kant uit naar Cerny Dul (km of 10) of verder richting Vrchlabi en Spindl. Veel plezier alvast gewenst!
Esthertje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-12-06, 22:06   #106
Nieuw Lid

ski-gek!'s avatar

Nationaliteit:
Esther, het medium van dit forum, hahaha, Ben je naam overal tegen gekomen, wat een eer . Dit is de info die we nodig hebben.
Dank je wel. Zal als we er zijn geweest, een paar leuke fotootjes plaatsen van de binnen en buitenkant!! Het straatje waar je het over hebt, is dat de oprijlaan van het huis?
We waren vorig jaar in Teplice nad metui, daar reden we echt over bulten sneeuw? We gingen van links naar rechts over de weg!
Wel spannend.
groeten.
Oud 06-12-06, 22:14   #107
VIP Lid

Rika/Gerben's avatar

Nationaliteit:
mooi huisje en volgens mij zit je in een prachtig gebied

Citaat:
ski-gek! schreef:
Esther, het medium van dit forum
je heb er een tittel bij esther
Rika/Gerben is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-12-06, 22:20   #108
Sas
Super Lid

Nationaliteit:
Haha onze Esther
Sas is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-12-06, 22:22   #109
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
ski-gek! schreef:
Esther, het medium van dit forum, hahaha, Ben je naam overal tegen gekomen, wat een eer
Is het echt zo erg met me gesteld..... Nee joh, maar al die berichten die nodigen toch uit om gezellig op te reageren, dan doe ik dan ook (een beetje veel )
Maar dat straatje is niet echt de oprijlaan hoor Het is gewoon een straatje dat vanaf de weg 14 naar boven gaat, de straat is zeg maar het dorp Bolkov, niet echt steil, maar wel in stukjes. Vorig jaar met flink wat sneeuw gereden daar, toen was het net een bobsleebaan Ik was blij dat we een auto hadden met goede winterbandjes en 4 wiel drive, maar volgens mij zit het huis van jullie zeg maar een beetje halverwege, wij zijn toen helemaal doorgereden naar het einde, dan kan je namelijk zo met een afslag in Javornik komen. Aan het begin van het straatje zeg maar kom je in Rudnik uit, op de kruising ligt een restaurant Heøman, is erg gezellig.
Esthertje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-12-06, 22:36   #110
Nieuw Lid

ski-gek!'s avatar

Nationaliteit:
Nee, supergaaf dat je dit allemaal weet, was een grap van een groentje op het forum! Nu ik toch de Tom-Tom van tsjechie beet heb, (nu komt het) We zijn met 20 personen, is deze herman hierop voorbereid? of is er een andere eet gelegenheid voor zoveel man???
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels