![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Taalcursus omgeving Zeewolde (Amersfoort)?
Esther, je schijnt nogal veel te weten enzo. Wij gaan 14-16 dec as een lokatie bezoeken om daar ons eigen camping paradijse op te zetten, maar de taal barriere werkt een beetje tegen. Weet je in NL, voorkeur rond Zeewolde (Amersfoort) een taal instituur/ curcus. Niet zo 1 voor thuis, maar klassikaal. Anders werkt het voor ons niet. Ik hoor graag van je.......
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Forum Freak
|
Me and my big mouth
Ik weet niet zo veel hoor Maar hier is bijv. een site van de VNTS waarop verschillende cursussen staan die klassikaal gegeven worden. http://www.vnts.nl/index.php/cursussen Ook in Amersfoort. Het is idd wel heel belangrijk om iets van de taal te kennen, voor je zulke stappen onderneemt. Kijk anders eens onder het onderwerp Tsjechische taal, daar staan nog veel meer links, succes ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo Kakajali,
Ik weet niet of jullie zijn vertrokken, maar ik probeer in Almere een cursus van de grond te krijgen in een kleine groep, met een prive lerares. Belangstelling (of niet) laat het me even weten! s pozdravem, Jan |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Actief Lid
|
in september 2008 komt er waarschijnlijk ook een cursus van eerst 22 lessen. Ik weet nog niet of hij door zal gaan wie weet iets voor mensen bij ons uit de buurt!? Als er meer geintresserde zijn gaat hij zeker door. (zou ik erg leuk vinden)
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
Ahoj Clowntje,
Heb je interesse in les in een kleine groep van een prive lerares? Ik zoek mensen in de omgeving Almere, heb iemand gevonden die les kan geven. Laat even weten of je belangstelling hebt. Dit geldt ook voor anderen die dit lezen, met een aantal is het al snel voordeliger en meer aandacht in een kleine groep werkt ook beter. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Actief Lid
|
dat is voor mij een half uur rijden en het ligt dan aan de begin tijd en de dag. (manlief zou ook graag mee gaan) en dan moet ik de oppas voor mijn zoontje regelen. (mijn moeder wil meestal wel maar draait ook bij ons mee in de winkel.
Als je meer gegevens hebt laat even weten wie weet.... ![]() |
|
|
|