![]() |
|
|
#11 |
|
Forum Freak
|
Beetje laat Keyla, maar ook van mij heel veel (lees)plezier op dit forum en ook van mij een compliment voor je Nederlands. Heel goed
Lukas P.S. Als je net zo actief wordt als op dat andere forum, dan heeft Vasek een nieuwe uitdager ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Volwaardig Lid
|
Nou ik ben jaloers. Welkom op dit forum
Karen |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
En ga zo door Keyla, geniet van het forum.
|
|
|
|
#15 | |||
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
ik spreek engels and duits, dus nederlands(lezen en schrijven)is makkelijk voor mij, maar spreken met ggggg het is niet makkelijk... maar ik denk nederlands is makkelijker dan tsjechisch...ik ben blij ik kan Tsjechisch spreken en ik hoop ik kan ook nedelands spreken "soooooon" Citaat:
dank je wel. im hooked already, so im gonna be here very often ![]()
Citaat:
bedankt. ![]()
|
|
|
|
#18 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#19 |
|
Forum Freak
|
Ook ik wil toch even tegen je zeggen dat ook ik jouw Nederlands schrijven geweldig goed vind!!!!
|
|
|
#20 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
wat lief van jou(is it?)just guessing...i moet een wordboek kopen...really... ![]()
|
|