![]() |
|
|
#71 |
|
Nieuw Lid
|
rokytnice
hallo,
wij hebben onlangs een vakantie geboekt naar rokytnice nad jizerou en hebben ook veel zin om daar naar toe te gaan alleen beginnen we steeds meer te twijfelen of ons reisbureau wel betrouwbaar is heeft er iemand ooit via mozaiekreizen geboekt en heeft er iemand ervaringen mee wij zitten vlak bij het centrum kun je van daaruit goed skieen alvast vriendelijk bedankt |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Forum Freak
|
En als je bij de
zoekfunctie
Mozaiek reizen intikt krijg je daar ook verschillende links waar dit reisburo besproken is, succes. Ik geloof niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Volwaardig Lid
|
Aanvullende informatie vanuit Rokytnice:
Der neue 4-Sessellift sollte die erste Probefahrt gut bestanden und die Arbeiten setzen weiter an der Umgebung fort. Die Wirtschaftsgebäuden und Restaurant sollten noch fertig sein. Das bin ich aber ein wenig skeptisch |
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Legende
|
Citaat:
http://www.nova.cz/tvarchiv/?32701v=43196&32701p=TNOVINY&32701d=25.11.2006&327 01o= |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
VIP Lid
|
leuk filmpje,alleen jammer dat ik er niks van vesta.
doen ze die vaten erop om te kijken of het goed gaat met gewicht enz enz,ben dan helemaal gerust als er 6 vatjes op een stoeltje kunnen kan ik er ook in. mijn dag kan niet meer stuk. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Lisanne,
Wij zaten vorig jaar in hotel Krakonos. Het lopen nar de onderkant van Studenov was prima te doen. 2 kleine sleepliftjes nemen (beginnerspiste) en dan stond je onderaan Studenov. 's Avonds terug skien achter het kerkje langs tot bijna aan de achterdeur van het hotel. Inas kun je ons op de hoogte houden van sneeuwval in RnJ, bedankt. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Ik denk dat rokytnice ook grote groeikansen heeft, helemaal als ze op een of andere manier een verbinding naar harrachov kunnen maken je ziet die piste nl liggen vanaf lysa hora.
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Nieuw Lid
|
rokytnice
hallo,
wij hebben een huisje geboekt jarmila kent iemand dit toevallig en ski gebied bahynka heeft iemand daar ooit van gehoord. ik ben namelijk benieuwd of ik van daaruit goed kan skieen wij zijn namelijk met een grote groep en ik ben de enige die wel kan skieen moet ik nu alleen met de bus ergens anders heen of niet :traan: met vriendelijke groet, |
|
|
|