|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Pivonist
|
Schitterend toch, en het is allemaal zo herkenbaar in Tsjechië. Ben ook nog op zaterdag meT Danny naar "U Lipy" geweest er was een tombola en er werd gedanst. De hoofdprijs was een geschoten ree ter grote van een flinke hond, aan mij niet zo besteed. Maar het dansen was aan Danny wel besteed, hij heeft er heerlijk genoten en werd "ingepakt" door een plaatselijke madam, en had onmiddelijk verkering, dus deze gastvrijheid werd door hem zeer gewaardeerd!
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Forum Freak
|
Rika, weer een mooi verhaal!! Maar laat jij die arme Gerben zomaar een paar uur in zijn eentje tobben aan die auto, of had hij het er naar gemaakt!
![]()
|
|
|
#14 |
|
VIP Lid
|
ik ben wel na een uur
even wezen kijken.en toen hij bij de beste dorpsgenoten langs ging vroeg hij mij toch ook niet mee:snik: nee corry heel lief ,maar gerben zei dat ik mij beter kon bekommeren om de kinderen,en dat het wel goed kwam. ik had ondertussen wat lekker warms gemaakt,en moest de koffers ook nog uitpakken nu kan je ook denken ...of kon hij de auto er wel uitkrijgen en had geen zin om de koffers uit te pakken nee het is helemaal oke gegaan ![]() |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Forum Freak
|
Ach gossie!!! Ja, achteraf kan je er gelukkig om lachen omdat alles goed is gekomen!!!
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
Hilda gefeliciteerd met jullie sleutel. Ik hoop dat jullie een net zo'n goede tijd hebben in Sonov als ik. En inderdaad het is een mooie omgeving, en jullie hebben een mooie plek daar boven in Sonov. Ik (Louis) heb jullie aangesproken op de markt in Broumov. Zoals ik jaren geleden ook eens gedaan heb omdat ik van het bankje viel toen ik op de zelfde markt een Nederlandse auto zag, wat zeer bijzonder was (pas 5 jaar geleden). Nu is het anders, gelukkig hebben steeds meer mensen deze mooie regio rond Broumov gevonden. Tip voor jullie reis in de wintervakantie, goede winterbanden, vanuitgaande dat er sneeuw ligt want nu lijkt het wel zomer. Vorigjaar rond deze tijd lag er al een pak sneeuw.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Louis,
Leuk iets van je te horen! Ja, wij hebben een mooie plek daar in Sonov. Ik heb ook gekeken waar jij woont in Sonov maar kon dat niet ontdekken welk nummer heb jij daar? Wij gaan in de kerstvakantie weer heen! Weet jij nog een goed restaurant in Broumov, wij eten vaak in hotel Winterswijk heel gezellig vinden wij maar misschien weet jij nog zoiets, in Praha hebben wij ook al eens gegeten en in de pizzaria is ook goed. Goed wij zien elkaar vast nog wel eens in Sonov! Hartelijke groet, Hilda |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|