|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Lid
|
Skipas, punten- en seizoenskaarten?
beste forum lezers,
helaas krijg ik op mijn vraagjes geen antwoorden, en dat vind ik jammer. er wordt gezegd dat in de zoekfunctie ik veel kan vinden, maar helaas woorden hiermee mijn vragen niet beantwoord(omdat het net over iets anders gaat....) Ook zo mijn vraag over de rittenkaart....ik kan niets erover vinden in de zoekfunctie . Ik snap dat er een dagpas of een weekpas voor de ski liften is, maar bestaat er ook zoiets als een 5- 10- rittenkaart ofzo die je gedurende de dagen kan gebruiken??? hopenlijk kan iemand me helpen. groetjes. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Forum Freak
|
Ik denk dat je een soort puntenkaart bedoeld. Die zijn er wel hoor. Misschien kun je bij www.holidayinfo.cz het skigebied kiezen waar je heen wilt en dan krijg je ook dit soort zaken te zien volgens mij. Of even kijken bij de skischolen.
Ik zie in andere berichten van jou dat je naar Rokytnice gaat, kijk even in de topic van Rokytnice, daar staat ook al veel info en misschien als je verder vragen hebt kun je ze daar specifiek stellen, alvast veel plezier. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
en dit is de topic over Rokytnice. Over wintersport weet ik niets omdat ik nooit op wintersport ga, maar ik hoop dat ik je genoeg geholpen heb Alvast een prettige vakantie Jeanne |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lid
|
hallo Jeanne,
de topic wat je zei over openingstijden, is niet echt van toepassing op mijn vraag. Het gaat hier over supermarkten en ik vroeg het over de restaurants .( en dan met name op de kerstdagen zelf....mij lijkt het dat de Tsjechen toch wel wat willen verdienen op deze dagen door de toeristen???) Verder heb ik van Esthertje een fijne link gekregen, deze sluit wel ana op mijn vragen. Toch bedankt voor de moeite en een fijne vakantie gaat ons zeker lukken, want Tsjechie is na de zomer (in Lipno) erg in de smaak gevallen!!!! bedankt voor de moeite en groetjes van ons |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Forum Freak
|
Ik weet uit eigen ervaring dat wij, enkele jaren geleden, in Praag zelfs in het hotel waar wij volpension hadden niet op kerstavond konden eten. En ook Mc Donalds was op Kerstavond gesloten.
Maar lees in deze topic post 30-34 ook even door. |
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Volwaardig Lid
|
Hallo Moniek en Jeroen
Afgelopen winter hebben we in Rokytnice nad Jizerou, punten kaarten gekocht voor de ski lift. Er is wel een schema hoeveel punten je per lift kwijt bent en wat deze punten kaarten kosten. Voor ons was het afgelopen winter goedkoper dan een liftpas voor 1 week, maar dat ligt eraan hoevaak je de lift wilt gaan gebruiken natuurlijk. Als deze info stond op www.rokytnice.com alleen is deze site veranderd en is hij nog niet in het duits. Ik heb nu de tarieven nog niet kunnen vinden, misschien iemand anders? Wij waren ook afgelopen zomer vlakbij Lipno en we gaan in de winter naar Rokytnice nad Jizerou. groetjes Margriet |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Super Lid
|
er zijn dagpassen/weekpassen/puntenkaarten en uurkaarten.
kijk ook eens bij aanbieders als euroholidays, vaak geven zij dit soort specifieke info ook. Of gebruik Google. Je komt er vast wel uit! Wij zijn vorig jaar naar Rokytnice geweest in de krokusvakantie, heb dus geen ervaring met kerst. Naar welke accomodatie ga je? Kan je daar misschien deze info krijgen? groetjes, Maria |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
Wij gaan al meer dan 10 jaar naar het gebied rond Rokytnice met Kerst. Meestal skiën wij in Paseky en daar hebben ze puntenkaarten. Enige jaren geleden in Rokytnice ook dus ik neem aan dat ze dit systeem hier ook nog wel hebben. Normaliter is een puntenkaart voordeliger dan een dagpas tenzij je de gehele dag als een wezenloze op en neer gaat. Je moet het ter plekke maar eens kijken hoeveel punten je afschrijft per lift en hoeveel keer je per dag gebruik maakt van de lift.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Zoals zovelen al zeggen is het goed toeven in RNJ en inderdaad zijn er puntenkaarten te koop. Een beetje zoeken op deze prima site levert enorm veel bruikbare info op.
Wij gingen vorig jaar voor het eerst naar Tsjechie en door deze site, en veel vragen en veel op de chat aanwezig zijn, ben ik enorm veel wijzer geworden. Dit jaar gaan we wederom naar RNJ, skiën in Tsjechie heeft een andere dimensie dan Frankrijk, Oostenrijk, Duitsland enz. Voor een goed betaalbare wintersport met een heel gezin is het in Tsjechie, en zeker in RNJ, zeer goed toeven en skiën. En nu maar hopen op veel sneeuw, want er ligt nog niets :snik: Veel plezier surfdj |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Volwaardig Lid
|
Die größte Skiregion im Riesengebirge
11.10.2006 entstand am 05.10.2006 und verbindet bedeutende Skizentren Harrachov, Rokytnice nad Jizerou, Paseky, Rejdice und Prichovice.
|
|
|
|