![]() |
|
|
#12 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo allemaal.
Ik ben maggie en sinds vandaag ook lid. Ik heb al heel wat nuttige informatie gelezen, maar mis nog iets. Is er iemand die ervaring heeft met de skieschool voor beginners, naast Hotel Vetrov? Ik ga binnenkort daar logeren en wil skielessen volgen, maar ben benieuwd of er ook nederlands of engels sprekende leraren daar zijn. Groetjes en alvast bedankt. Ps: Pasqual: bedankt voor je vriendelijke welkomstekst. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Moderator
|
Hier overigens nog de website van hotel Vetrov.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Legende
|
Uit de website van het hotel blijkt dat zij er lessen organiseren: "We verzorgen de verhuur van complete ski- en langlauf-uitrusting en ook de skilessen." Die zullen dus wel Engels en/of Duits spreken. Meer heb ik erover ook niet gevonden.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo beste Freddy.
Wat goed van jou zeg. Ik kon het ook al niet vinden,en dacht dat ik misschien fout zat. Klasse werk Freddy .Ik vind het nu al leuk opdit forum. Jullie zijn heel erg behulpzaam, en daar hou ik van. Nogmaals bedankt. ![]() |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo beste forumleden.
Na een week in tsjechie te zijn geweest, ben ik gisteren avond weer heelhuids thuis aangekomen. We zijn gisteren rond 09.10 uur vertrokken met een groep van tien personen vanuit Vysoke nad Jizerou. Op een paar file's na, vrij vlot richting nederland kunnen rijden. Controle bij de grens, stelde niets voor, want ze keken heel ff in de paspoorten en we mochten onze reis weer vervolgen.. Het was prettig logeren in hotel Vetrov. Zeer vriendelijke personeel ,ontbijt keurig verzorgd en warm eten was ook goed. Verder heeeeeeeeeel veel nederlanders aanwezig in het hotel, en dat was ook best wel leuk. Ook in het centrum zijn er wat leuke winkeltjes, waaronder een supermarkt, en ook een skiverhuurzaakje(SKI RENT SNEKO) met vriendelijk personeel zit daar. Ik had drie dagen groepsles, en de vierde dag alleen om met de skileraar mijn eerste afdaling te maken op de blauwe piste. Want dat durfde ik niet alleen(hoogte vrees), maar met zijn aanwijzing en tip om maar niet naar beneden te kijken , is het me gelukt. Na die dagen hield ik het voor gezien, want mijn lichaam ging al (beginneling) protesteren (spierpijn). Maar met wat leuke wandelingen rondom de piste, het centrum en allerlei mensen spreken op straat, heb ik mijn week vol gemaakt. Uitgebreide info komt waarschijnlijk van een medereisgenoot die ook lid is van dit forum en veel handiger is met het plaatsen van foto's. Groetjes. ![]() |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi die Loek.
Ik heb ook met de groep in een restaurant(PASERAKU genaamd) gegeten, die ligt aan de weg richting Korenov vanuit Visoke. En dat lijkt op hetgeen je heb opgegeven als tip op het fourm. Maar gezien het feit ik de namen nog wel eens door elkaar haal, laat ik de verdere ervaringen over aan de reisleider/ formlid over om meer hierover te vertellen. Maar toch bedankt voor je tip. Groetjes maggie ![]() |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Volwaardig Lid
|
Het was inderdaad Paseraku,het eten was goed,de klantvriendelijkheid hield niet over,ondanks dat het er niet druk was werd het een zit van 3 uur.We hebben meestal gegeten in Hotel Vetrov in Visoke,erg goed eten en fijne bediening.Pas op de laatste dag zagen we op de rekening dat er voor couvert 10 kr.PP.gerekend werd,als we dat eerder hadden gezien,hadden we dat op de fooi in mindering gebracht.Jammer dat Drevinka in Dolni Lanov te ver was met deze slechte wegen,want daar "PROEF" je Tsjechie.Toch weer een TOP vakantie gehad in Tsjechie!! Foto's volgen nog.Groeten Henk Radstok.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nieuw Lid
|
Vysoke nad Jizerou
Goedemorgen, wie heeft er voor ons tips vooor Vysoke nad Jizerou en omgeving , we gaan eind febr daar naar toe . Wie weet er leuke pistes - restaurants en nog meer bezienswaardigheden we horen graag
|
|
|
|