|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Lid
|
Wij hebben vorig jaar juli twee weken op een naburige camping doorgebracht, maar hebben enkele keren gegeten in het restaurant van camping/pension Kneznice. Het is een klein terrein dat toen erg vol stond (wel toptijd hoogseizoen) en er waren vrij veel landgenoten. Over het sanitair kan ik niet oordelen. Er is een klein zwembad. De camping leek mij een rustige sfeer te hebben. Je keus voor het Boheems Paradijs vind ik een hele goede: het is een zeer bezienswaardige streek!
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nieuw Lid
|
Wij zijn in 2004 op deze camping geweest.
Naar ons idee iets te veel landgenoten (sommige mensen kiezen er echter voor) Je hebt een appelboomgaard waar voornamelijk mensen staan die er al jaren komen, en een extra veld, waar wij stonden. Als we geweten hadden dat er zoveel landgenoten waren hadden wij hier niet voor gekozen, we hebben er echter wel een hele leuke 10 dagen beleefd! De mensen uit de boomgaard organiseerde regelmatig wat, en we zijn 2 keer met zo'n uitstapje meegeweest (Reuzengebergte en Praag).Hartstikke leuk, alleen minder dat sommige mensen als je aankomt in Praag menen dat ze luidkeels Hollandse voetballiedjes moeten zingen. Maar weer over de camping; zwembad was heerlijk (geen speciaal kinderbad), de jeugd trok van groot tot klein met elkaar op,kwaliteit restaurant vonden we heel goed en superlieve bediening, omgeving erg mooi. Wat wil je nog meer weten? Groetjes Arieke. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
Camping Cesky Raj in Kneznice (Jicin)
Hallo,
nieuw op dit forum, maar we gaan dit jaar dan ook pas voor de eerste keer naar tsjechie. ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die pension/camping cesky rai kennen in Knezinice? Wij willen daar kamperen met 2 kinderen, hoe is bijvoorbeeld het sanitair? |
|
|
|