het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 02-11-06, 14:54   #11
Actief Lid

Nationaliteit:
Ik kan Beste investering niet, maar ik kan Kamila van TT. Dit is eigenlijk een bericht voor Kamila:
Leuk als jij eindelijk een aantal positieve berichtjes op je adres krijgt! Ik wens je op jouw werk veel succes en veel tevreden klanten. Wie onroerend goed in Tsjechie wil kopen, kan hij volgens mij altijd bij jou terecht :-)
Sandra81 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-11-06, 12:20   #12
Lid

Kamilla ja of nee?

Vanvond vertrek ik even voor een kort CZreisje met het oog één en ander te bekijken van Beste Investering. Mijn contactpersoon aldaar was ook Kamilla. Eerst en vooral wil ik zeggen dat ze een mooi uitgebreid aanbod hebben wat bij ons toch in de smaak valt zodat je niet es links niet es rechts hoeft te gaan. Ik denk dat na verloop van tijd er wel wat inzit als de samenwerking vlot. Bij ons hebben ze een spreekwoord "koeken voor geld". Ieder werk dient betaald te worden. We betalen om de bezoeken te laten organiseren maar daarna als er eventueel wordt aangekocht, wordt dit bedrag automatisch verrekend.Vind ik een goed principe, iedereen kan zo blijven mekkeren en afhaken, kleine stok achter de deur van hunnentwege is toch volkomen begrijpelijk, ik werk ook niet gratis of voor het plezier van anderen. Eveneens mag gezegd worden dat mevr. Bartova haar best doet en ze zich duidelijk kan verstaanbaar maken in het Nederlands (meer zelfs). De reactie van het bedrijf was pijlsnel en de opvolging van onze vragen (ook over de financiele kantjes van de zaak) tot hier toe efficient. Iets wat ik niet overal terugvond... Ik zie wel hoe het verder loopt want het verleden bewees me dat mooie sprookjes soms neigen naar een lelijk einde als je niet oplet. Nu ja, besluiten we hieruit: Elk werk moet betaald worden waar dan ook en Tsjechie is nu ook niet meer het land waar alles van de voor niets is, ik zoek reeds twee jaar panden en geloof me de grootste aansmeerders waren geen Tsjechen... Raad die ik iedereen geef, uit je doppen kijken en inzake naverkoop niet op een euro kijken want je bent er gegarandeerd 3 kwijt... Ik hou jullie verder op de hoogte over mijn verdere ervaringen met de Beste Investering. Relaas van de eerste indruk is dus: +++
Lukas is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-11-06, 13:56   #13
Nieuw Lid

Ik begrijp best dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rang kan zitten, maar het pand VH 1-19 staat bij de Beste Investering voor 41.500 euro, terwijl het bij de Tsjechische makelaar voor 32.000 euro inclusief inboedel staat. Aardig prijsverschil lijkt me.
emma is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-11-06, 14:34   #14
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Beste Emma,

Er is maar 1 prijs en dat is die op de akte staat bij de notaris!
Onze prijzen zijn incl commissie zoals u op de site kunt zien en die is vast, de klant is hiervan op de hoogte. En wij houden een andere koers aan, nl 29.....snapt u het nu?
U begrijpt dat u met de dagelijks wisselende koers niet elke dag zo'n site kan aanpassen.Daar komt bij dat in Tsjechië meerdere makelaars hetzelfde object aanbieden en met verschillende prijzen werken, wij gaan enkel in zee met betrouwbare makelaars...
Fijn weekend
Frank03 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-11-06, 15:31   #15
Actief Lid

Nationaliteit:
waaauw een koersverschil van 9.500 euro op dit bedrag
kan iemand dat even voorrekenen,ik ben de weg kwijt
curious is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-11-06, 15:33   #16
Nieuw Lid

Citaat:
Frank03 schreef:
Onze prijzen zijn incl commissie zoals u op de site kunt zien en die is vast, de klant is hiervan op de hoogte. En wij houden een andere koers aan, nl 29.....snapt u het nu?
U begrijpt dat u met de dagelijks wisselende koers niet elke dag zo'n site kan aanpassen.Daar komt bij dat in Tsjechië meerdere makelaars hetzelfde object aanbieden en met verschillende prijzen werken, wij gaan enkel in zee met betrouwbare makelaars...
Ik snap het helemaal, want ik kom namenlijk niet uit een ei.
En of de koers nou 29 of 30 is, het prijsverschil blijft toch behoorlijk.
En reality.cz is toch niks mis mee?
emma is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-11-06, 18:39   #17
VIP Lid

paula's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Frank03 schreef:
Hoezo kan de koers niet aangepast worden elke dag?
Is een kleine moeite lijkt mij.
paula is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-11-06, 18:59   #18

kukel's avatar

Nationaliteit:
Dat gelazer over geld.
Altijd afdingen, ontevreden zijn.
Gewoon lef hebben en kopen.

Maar: je moet in een oogopslag verliefd worden op het pand.

Ennuh, elk jaar gewacht worden de pandjes duurder!

Dus toon ballen en kopen.

En niet mekkeren.
kukel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-11-06, 19:21   #19
Actief Lid

Nationaliteit:
ach ja laska je slepy

en inderdaad als je toch niet op 10000 euro kijkt ,waar praten we dan over ,peynuts
curious is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-11-06, 19:25   #20

kukel's avatar

Nationaliteit:
Daar gaat het dus niet om. Het gaat om de besluiteloosheid.

En voor weinig veel willen hebben.
kukel is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels