![]() |
|
|
#291 |
|
CZ Moderator
|
020 is niks voor Zdenek, hij moet in Engeland gaan voetballen!
Nog liever zou ik zien dat hij terugkeert naar Tsjechië, maar laat hem eerst nog maar enkele seizoenen in een topcompetitie spelen, en dus niet in de Nederlandse. |
|
|
|
|
|
#292 |
|
Forum Freak
|
Italië lijkt mij wel een geschikt land voor Grygera. Daar gaat het nog echt om het verdedigen, dat is de hoofdzaak. Lijkt me prima bij hem passen. Al moet ik zeggen dat hij prima doet en heeft gedaan bij Ajax. Hij heeft ondertussen al weer een basisplaats veroverend. Ik snap ook niet waarom Ajax niks meer van zich heeft laten horen.
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
CZ Moderator
|
Fout bestuur
Ik ben geen ajacied of emsterdemmer, maar ernummer. En zelfs vanuut hier ken ik zien dat het bestuur in 020 de laatste jare flink wat foute beslissingen gamaak heb. Veel spelers met potentiëel zijn eruitseschopt of overgeslagen, zij vertrokken naar andere clubs en tadaa... wereldspelers. Als ajax nou eens waarde zou hechten aan dat wat ze hebben en niet steeds nieuwe spelers zoals charisteas zou aankopen... Italië is ook een goeie optie voor Grygera inderdaad ![]() |
|
|
|
|
|
#294 |
|
Forum Freak
|
Rampzalig bestuur, maar tegenwoordig lijkt daar eindelijk verandering in te komen. Van Geel vind ik een bekwame technisch directeur, alleen wat die Fontein in de ArenA te zoeken heeft weet ik niet. Grygera zou trouwens wel bij Parma, Fiorentina kunnen spelen. Of AC Milan, daar zou ik hem nog weleens willen zien. Lijkt me een prima club voor hem. Qua niveau zou hij dat absoluut aankunnen, al is de concurrentie aanzienlijk.
|
|
|
|
|
|
#295 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Legende
|
Arsenal moet Rosicky enige tijd missen
Tomas Rosicky is twee weken niet inzetbaar voor Arsenal nadat hij een hamstringblessure opliep in de training van gisteren.
De middenvelder, die vorig seizoen nog voor het Duitse Borussia Dortmund uitkwam, moet mogelijk het treffen in de Champions League met Hamburger SV aan zich voorbij laten gaan. Ook de lastige wedstrijden met Liverpool en Newcastle United komen te vroeg. Wie Rosicky tot die tijd vervangt, is nog niet helemaal bekend. voetbalcentraal.nl |
|
|
|
|
|
#297 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Voetbal International |
|
|
|
|
|
|
#298 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#299 |
|
CZ Moderator
|
Vanaf 20:15 wordt in de Toyota Arena in Praag de wedstrijd Tsjechië - Denemarken gespeeld.
Zowel Petr Cech als Jaromir Blazek zijn niet fit genoeg voor het duel, zo zullen Marek Cech en Antonin Kinsky ieder een helft lang onder de lat staan. |
|
|
|
|
|
#300 |
|
Forum Freak
|
Ja spannend, het wordt hier weer een heel voetbalfestijn, 2 televisies, 2 wedstrijden, veel plezier allemaal !
![]() |
|
|
|