|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Lid
|
Wij zijn vorig jaar voor het eerst naar Spindleruv Mlyn geweest. Dat is ons zo goed bevallen dat we dit jaar weer willen gaan. Je kan er leuk skien , wandelen, eten etc. Wij gaan met 3 kinderen, 8, 18 en 20 jaar.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nieuw Lid
|
Spindleruv Mlyn
hoi allemaal,
wij willen graag in januari 2007 naar spindleruv mlyn . We zijn nu een beetje aan het rond kijken we willen graag onze dochter van 3 jaar mee nemen ,is er voor haar ook wat te doen en is het ook mogelijk voor haar dat ze op kinderschool kan is dat te doen . We hebben al twee hotels op het oog hotel nechanicky en hotel praha wie kent deze hotels en welke is het leukste voor een kind . oh ja is er ook iets van apres ski daar of leuke barretjes alvast bedankt groet ruud |
|
|
|
|
|
#3 |
|
VIP Lid
|
hallo,
er is genoeg te doen,je dochter is misschien nog iets te jong voor skiles. in rokytnice kan je de kinderen een half uur laten skieen met een leraar,maar dat is het dan ook. en als je nog wat wilt boeken voor januari in spindleruv mlyn dan moet je er wel snel bij zijn want ik denk dat er al veel vol is. ik denk ook niet dat er veel zal zijn zoals in oostenrijk dat je je kind naar de opvang kan brengen. maar misschien dat andere forumleden hier meer over kunnen vertellen groet Rika |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
Wij gaan volgend jaar ook weer naar Spindleruv Mlyn. Hebben al geboekt en het is weer Hotel Central geworden. (hotel zit nu btw al zo goed als vol dus als je nog wat wilt boeken zal ik maar snel zijn). We hebben er onwijs veel zin in!
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Legende
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Forum Freak
|
Weer mooi gevonden Freddy!!!
![]()
|
|
|
#9 |
|
Actief Lid
|
Bijlsma is met oud en nieuw 2006 + de week er na in Spind geweest, in een pensionnetje.
Ben de naam al waar kwijt, maar we waren met 4 man, en het was reuze gezellig en leuk. Ook dit jaar hbe ik weer een snowboard vakantie georganiseerd voor mijn vriendjes en vriendinnetjes uit NL en DE, en we gaan weer van 30 dec tot 6 jan, in Spind, met 10 man dit keer. Het het pension 3 maanden geleden geboekt, en toen was alles al bijna vol...
|