![]() |
|
|
#42 |
|
Volwaardig Lid
|
Ja hoor, CSA is tegenwoordig ook niet meer zo duur. Wij zijn laatst naar Praag gevlogen voor nog geen 240 EUR retour. En je bent er zo goed als zeker van dat je vlucht gaat. Ik heb nogal slechte ervaringen met Smartwings, die bleven vluchten annuleren en moest ik soms twee dagen later of eerder terug.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nieuw Lid
|
hallo sloumik.Ikheb gisteren nog gekeken voor vliegen met sky europa van amsterdam naar praag.Voor 2 personen een retour vertrek 21 december en 22 januarie terug,zowel heen als terug voor 0 czk.Totaale prys kwam op 2800 kronen.Dus gewoon elke dag kijken op sky europa want het verandert per uur. succes |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
hallo sloumik,
Ik weet niet waar je woont maar vanuit Dortmund vliegt EasyJet erg goedkoop naar Praag. Misschien heb je hier iets aan? |
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Voor twee personen en een baby van 1 jaar
We moeten nog helemal naar Zlin ( 80 km van Brno) Denk dat het toch makelijker word als we met de auto gaan ![]() |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Legende
|
Dat zou bij Sky Europe ongeveer 600 euro kosten.
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Nasla jsem 568 euro 2 dospeli a 1 baby
To je jeste vic nez u tech ostatnich. Jak se pak nejlip dostanu z letiste na vlakove nadrazi ve Vidni?Uz jsem se divala na vlaky a spojeni k nam je tam dobre. Je to nejakych 180 km a je to o moc bliz nez z Prahy. Citaat:
|
|
|
|
|