|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Campings in Boheems Paradijs en Reuzengebergte
Hoi, dit jaar gaan we met ons gezin voor het eerst naar Tsjechië en zullen dan in ieder geval het Boheems paradijs bezoeken. We hebben twee kids van 4 en 7 en zijn op zoek naar goede campings in dit gebied. Daarnaast willen we ook het reuzengebergte gaan bezoeken. Wie o wie kan ons iets aanbevelen in genoemde gebieden? Hartelijk dank. <font color="blue"> </font>
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Actief Lid
|
Re: Goede campings in Boheems Paradijs en Reuzengebergte
In het Reuzengebergte is de camping bij Vrchlabi erg bekend. Ben hier zelf nooit geweest maar de berichten die ik gehoord heb zijn wel goed. In het Boheems paradijs zijn wij eens op de camping bij Troskovice (weg van Jicin naar Turnov) geweest. Deze camping zag er toen goed uit (mooie omgeving en een plaats vlak bij een zwemmeer).
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Super Lid
|
Wij hebben erg goede ervaringen met Euro Aircamp bij Vrchlabi. Leuke camping, maar zoals ook bij Lisci Farma zul je op een camping staan met overwegend Nederlanders en waaraschijnlijk wat Denen.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lid
|
Wij hebben ervaring op de www.euro-air-camp.cz is een erg mooie omgeving maar welke camping je daar ook neemt het is voor 90% Nederlands. we zijn ook bij Lisci Farma wezen kijken en dat is ook allemaal nederlands.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
Dank voor jullie reacties. Veel NL-ers op de camping hoeft voor mij persoonlijk niet zo, maar voor onze kids is het natuurlijk wel erg leuk als er andere kinderen uit NL zijn, dus ik ga jullie suggesties zeker nader bekijken.
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
hallo
in trutnov is een prachtige camping dolce vita wij zijn er wezen kijken mooi meer met glijbanen keurig sanitair en in een bosrijke omgeving wij zijn ook wezen kijken in vrachlabie nou hutje mutje zo dicht opelkaar dit is absluut een aanrader |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
![]() zou je de link willen plaatsen Sandra. bij voorbaat dank. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Lid
|
Wij zijn op Liscifarma geweest en gaan dit jaar weer.Inderdaad een Nederlands dorp. Ook netjes, schoon en gezellig met uiteraard de juiste mensen. Het zwembad is overduidellijk te klein maar dan gaan wij naar het zwemmeer op ongeveer 400 meter loopafstand. Ook daar is het netjes en schoon en voldoende ruimte. Regelmatig nemen wij de auto naar Sprindllevmill(niet goed geschreven)daarkun je lekker afkoelen in het stromende riviertje(water uit de bergen) die dwars door het plaatje loopt. Tevens kun je van alles sportief ondernemen. Ik zou zeggen namens de vereniging van gezelligheid, kom naar Liscifarma en neem een dosis humor mee. De rest komt dan vanzelf. Daar zorgen wij met elkaar voor. Ik heb al geopperd een grote barbecue te organiseren met iedereen die het leuk vindt, de rest mag wegblijven. Groetjes, Monique |
|
|
|