het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 09-11-06, 21:31   #291
CZ Moderator

Gambrinus's avatar

Nationaliteit:
020 is niks voor Zdenek, hij moet in Engeland gaan voetballen!
Nog liever zou ik zien dat hij terugkeert naar Tsjechië, maar laat hem eerst nog maar enkele seizoenen in een topcompetitie spelen, en dus niet in de Nederlandse.
Gambrinus is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-11-06, 21:41   #292
Forum Freak

Italië lijkt mij wel een geschikt land voor Grygera. Daar gaat het nog echt om het verdedigen, dat is de hoofdzaak. Lijkt me prima bij hem passen. Al moet ik zeggen dat hij prima doet en heeft gedaan bij Ajax. Hij heeft ondertussen al weer een basisplaats veroverend. Ik snap ook niet waarom Ajax niks meer van zich heeft laten horen.
Lukas15 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-11-06, 21:47   #293
CZ Moderator

Gambrinus's avatar

Nationaliteit:
Fout bestuur
Ik ben geen ajacied of emsterdemmer, maar ernummer. En zelfs vanuut hier ken ik zien dat het bestuur in 020 de laatste jare flink wat foute beslissingen gamaak heb.
Veel spelers met potentiëel zijn eruitseschopt of overgeslagen, zij vertrokken naar andere clubs en tadaa... wereldspelers.
Als ajax nou eens waarde zou hechten aan dat wat ze hebben en niet steeds nieuwe spelers zoals charisteas zou aankopen...
Italië is ook een goeie optie voor Grygera inderdaad
Oud 09-11-06, 22:29   #294
Forum Freak

Rampzalig bestuur, maar tegenwoordig lijkt daar eindelijk verandering in te komen. Van Geel vind ik een bekwame technisch directeur, alleen wat die Fontein in de ArenA te zoeken heeft weet ik niet. Grygera zou trouwens wel bij Parma, Fiorentina kunnen spelen. Of AC Milan, daar zou ik hem nog weleens willen zien. Lijkt me een prima club voor hem. Qua niveau zou hij dat absoluut aankunnen, al is de concurrentie aanzienlijk.
Oud 10-11-06, 21:13   #295
Forum Freak

Citaat:
Jarda Simr heeft nog te veel last van zijn hamstring om zaterdagavond te kunnen spelen tegen NEC. De Tsjechische middenvelder van Excelsior hoopt voor de wedstrijd in Eindhoven tegen PSV over twee weken weer van de partij te zijn.
Voetbal International
Oud 10-11-06, 21:15   #296
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Arsenal moet Rosicky enige tijd missen

Tomas Rosicky is twee weken niet inzetbaar voor Arsenal nadat hij een hamstringblessure opliep in de training van gisteren.

De middenvelder, die vorig seizoen nog voor het Duitse Borussia Dortmund uitkwam, moet mogelijk het treffen in de Champions League met Hamburger SV aan zich voorbij laten gaan. Ook de lastige wedstrijden met Liverpool en Newcastle United komen te vroeg.

Wie Rosicky tot die tijd vervangt, is nog niet helemaal bekend.

voetbalcentraal.nl
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-11-06, 20:48   #297
Forum Freak

Citaat:
Nedved schiet Juve naar twee punten van kop

Nog slechts twee punten scheiden Juventus van de koppositie in de Serie B. Pavel Nedved was met twee goals de grote man bij De Oude Dame.

De Tsjechische middenvelder opende na achttien minuten de score door de bal van de rand van het strafschopgebied precies onder de lat te plaatsen. In de tweede helft besliste Nedved de wedstrijd na voorbereidend werk van Mauro Camoranesi en Cristiano Zanetti. Smetje op de winst was het uitvallen van Alessandro Del Piero met een dijblessure. Na elf speeldagen in de Serie B bezet Juventus de derde plaats met twintig punten. Koploper met 22 punten is Piacenza dat met 3-2 won van Lecce. Genoa zakte naar de tweede plaats door een 1-1 gelijkspel tegen Albinoleffe.

Voetbal International
Oud 15-11-06, 14:32   #298
Forum Freak

Citaat:
Ten Cate wil Grygera behouden

Ajax-trainer Henk ten Cate heeft een pleidooi gehouden voor het behoud van Zdenek Grygera. De Tsjechische verdediger heeft een aflopend contract, maar presteert de afgelopen weken bijzonder sterk.
Ten Cate is dan ook erg te spreken over de inbreng van de centrale verdediger. "Mijn houding ten aanzien van Grygera had aanvankelijk ook te maken met de verhalen uit de overlevering. Maar ik vind hem een fantastische verdediger, een goede prof en bovendien een speler die prima klikt met Jaap Stam. Ik zie het als mijn plicht in elk geval te proberen om hem over te halen", reageert de Ajax-coach in de meest recente uitgave van VI.
Voetbal Primeur
Oud 15-11-06, 17:05   #299
CZ Moderator

Gambrinus's avatar

Nationaliteit:
Vanaf 20:15 wordt in de Toyota Arena in Praag de wedstrijd Tsjechië - Denemarken gespeeld.
Zowel Petr Cech als Jaromir Blazek zijn niet fit genoeg voor het duel, zo zullen Marek Cech en Antonin Kinsky ieder een helft lang onder de lat staan.
Oud 15-11-06, 18:52   #300
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Ja spannend, het wordt hier weer een heel voetbalfestijn, 2 televisies, 2 wedstrijden, veel plezier allemaal !
Esthertje is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels