|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#41 |
|
Actief Lid
|
Van 24 -2 tot 3-7 a 425 euro per week is het mischien verstandiger om iets te kopen
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Lid
|
Goh wat zijn jullie allemaal scherp zeg
Heb de data veranderd. Het moest dus zijn van 24/2 tot 3/3 We gaan alleen naar Stupna voor het huisje hoor. Dus of daar sneeuw ligt of niet vind ik niet zo boeiend... We gaan gewoon lekker met de auto naar verschillende gebieden. Maar op mijn uiteindelijke vraag mbt snowboarden in de genoemde gebieden heb ik eigenlijk nog weinig antwoord gehad van jullie. Ik bedoel dus dat ik al meerdere malen gelezen heb, dat snowboarders geweerd worden in sommige liften in sommige plaatsen.. Grtz Erwin |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Forum Freak
|
Erwin, ik weet alleen dat ze tot vorig jaar in Rokytnice de snowboarders weleens weerde, omdat die weleens offpiste gingen, maar volgens mij mocht je daar het afgelopen seizoen ook gewoon snowboarden. Kortom heb ik het idee dat wanneer je je aan de regels houdt je eigenlijk nergens geweerd wordt, of anderen moeten het voor je verpesten.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Super Lid
|
over snowboarden in rokytnice is al meer geschreven in andere topic, volgens mij heet ie ook rokytnice :-). in elk geval mag je op sommige plaatsen daar zeker wel snowboarden en op andere plaatsen zijn de meningen verdeeld...
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Lid
|
Als Spindleruv Mlyn maar mag...
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Actief Lid
|
@ Erwin - In geen van de gebieden hebben ze problemen met snowboarders in liften. Vaak zitten er meer in dan skiers. Let wel op met off piste, daar zijn ze niet overal blij mee. Als er verse sneeuw is, wees er snel bij, want de leuke plekken zijn snel uitgereden...
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Lid
|
Thanks
En verse sneeuw ben ik altijd als de kippen bij.. Al moet ik er om 6 uur voor uit me bed en lopend naar boven omdat de liften dichtzijn. Fresh Snow and Powder is mine ![]() |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Lid
|
Ach ik ben nog jong en vitaal
![]() |
|