![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Dit ben ik....
Hallo allemaal!
Ik zal me bij deze even voorstellen. Ik ben een beginnende enthousiasteling w.b. Tsjechië. Als gezin met kinderen zijn we in 2004 voor het eerst op vakantie geweest in Tsjechië. En we waren al meteen erg enthousiast over het land. We zaten in het dorpje Pistin. En ik heb al gelezen op het forum dat daar meerdere mensen hebben gezeten. Vorig jaar naar Zuid-Frankrijk geweest. Maar Tsjechië bleef toch trekken. Dus nu hebben we onze zomervakantie voor 2007 al geboekt. We gaan dit keer naar Noord-Tsjechië, het reuzengebergte. Om precies te zijn naar het villapark Green Valley in Stárkov. We hebben al gezien dat er genoeg te doen is in de omgeving. Maar tips zijn natuurlijk altijd welkom. Ik blijf in ieder geval alle berichten lezen op dit forum. Groeten, DoPeNiJe(= Petra) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
|
Heerlijk, weer iemand met het "Tsjechiegevoel"! Veel plezier, zowel hier als daar.
![]() |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
#4 |
|
Moderator
|
Toch uw einde naar ik mag hopen Freddy??
![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Forum Freak
|
Welkom dopenije, veel plezier hier
![]() |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Een tip: Loop eens vanuit Starkov via Skály naar Teplice. Dit leidt door Adrspachske Skaly, een fantastische wandeling waarbij je de minder toeristische maar niet minder mooie kanten van het gebied doorkruist. Nog even een hardnekkig misverstand uit de weg ruimen. Starkov ligt niet in het Reuzengebergte (dat wil de eigenaar je wel graag laten geloven) maar op de grens Jestrebi Hory / Chko Broumovsko en dat is eigenlijk nog mooier dan Krkonose. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Legende
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
Zo lust ik er nog wel een paar. Prachtige presentatie.
Zo te zien vind je 'onze' omgeving (Libuñ) ook mooi. Voordat de site in de knoop raakt, ik had het over de zomerimpressies (klik voor bekijken) van Freddy. Petra uiteraard ook van harte welkom. Is die avatar van jou niet dat poesje dat zo smerig lacht na een geintje ? Lekker ding ! Die van ons miauwen gelukkig alleen maar.... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Forum Freak
|
Hoi Petra, welkom hier
. Ik ben dit jaar voor het eerst in Tsjechië geweest en helemaal verliefd op het land. Ik was in Zuid Bohemen en volgend jaar wil ik ook graag naar het reuzen gebergte. En nog een keer Praag. Wel meer dan 1 keer denk ik.
|
|
|
#10 |
|
VIP Lid
|
Welkom Petra, dit forum zal je Tsjechiëliefde alleen maar doen toenemen. Veel plezier met de voorpret en de echte vakantie. Jullie gaan naar een schitterend gebied.
![]() |
|
|
|