|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#2 |
|
Legende
|
Het zal ergens tussen de 10 en 12 kronen per sms-sje zijn. Als hij/zij een abonnement heeft is het goedkoper.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
als je in tsjechie bent en dan naar het buitenland een smsje stuurt is het hetzelfde tarief als in Tsjechie. ben je met je tsjechische gsm in het buitenland dan zal ongeveer de bovengenoemde prijzen zijn. slim is om een vodafone kaart te kopen prepaid en dan kun je via vodafona.cz tot ik geloof 750 karakters gratis smsjes sturen
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Volwaardig Lid
|
Dat is erg goedkoop als ik een sms vanuit CZ naar NL stuur met een prepaid tegoed ben ik 75 eurocent kwijt..
Ik dacht vorig jaar dat het niet zoveel zou kosten, kom ik thuis (had toen nog een abonnementje van 10 euro per maand) kan ik meer dan 70 euro bij betalen... Dat was knap schrikken.. Dit jaar 20 euro bel te goed erop gezet en alleen de hoognodige telefoontjes gepleegd, dat we gearriveerd waren enz. en nu was ik maar 7 euro kwijt... Dat scheelt nogal, dus advies bel zeer bewust in het buitenland.. want het kost je een godsvermogen |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Actief Lid
|
bijna al mijn vrienden die naar tsjechie regelmatig komen, kopen een tsjechische prepaid van ongeveer 400kc wat ook gelijk aan bel te goed op de kaart staat. als je met een nedwerlandse simkaart vaniuit tsjechie smst, zal het ongeveer 75 euro cent kosten.....gewoon even een tsjechische kaart kopen
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Actief Lid
|
Ik betaal voor een sms'je naar CZ met mijn prepaid Vodafone CZ-kaart 8,33 kroon. Hoeveel ik binnen CZ betaal weet ik niet, heb ik eigenlijk nooit nagekeken.
|
|
|
|