|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo allemaal
Ik heet Imre, ben 36 jaar en woon in Deventer.
Ben gisteren lid geworden omdat ik veel interesse in Tsjechie heb. Ben zelf van Hongaarse afkomst ( opa & oma gevlucht in 1956) gek genoeg hebben m`n ouders 10 jaar geleden een huis/boederij in Tsjechie gekocht en dus niet in Hongarije... Zelf ga ik ongeveer 1 à 2 keer per jaar naar Tsjechie, lekker uren lopen (zonder iemand tegen te komen) en mountainbiken. Ons huis staat tegen de duitse grens in Noord-Bohemen boven de stad Sluknov in het buurtschap Kralovka. Heb dan gelijk een vraag, zijn er meer forumleden die uit die komen/of er wel eens zijn geweest? Dit was het voorlopig, daar ik onregelmatig werk, zal ik doorgaans op de meest rare tijden op het forum zijn. Groeten van Imre |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Forum Freak
|
He Imre, welkom op het Forum
![]() Alweer een Tsjechofiel (of Tsjechofanaat of was is het nou eigenlijk ?) erbij En over je onregelmatige werktijden, er zijn wel meer mensen die onregelmatig aanwezig zijn ![]() Veel (lees)plezier, Lukas |
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pivonist
|
Nou namems mij ook welkom en veel plezier op het forum, kijk even op de ledenkaart, die met de ballonnen, en dan kan je zien waar leden van ons wonen.
|
|
|
|
#4 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
. Ik kom ook op hele onregelmatige tijden op het forum en meestal heel laat. Maakt toch niets uit!! Heel veel leesplezier.
|
|
|
|
#5 |
|
VIP Lid
|
veel plezier op het forum
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Hoi Alleen,
Nou ik ben hier ook onregelmatig . Veel plezier op dit forum, kan je veel nuttige en dwaze dingen vinden. 1 tip, ga niet de kroeg (chat) in, zitten hele rare lui. ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Forum Freak
|
Vooral een zekere Sas, daar moet je vooral voor oppassen. Pas maar op met haar, want zij is echt dwaas
![]() ![]() ![]() |
|
|
|